Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline43 US$
StayForLong68 US$
FindHotel37 US$
Prestigia.com94 US$
getaroom.com77 US$
Tripadvisor37 US$
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtige locatie ten zuiden van het drukke gedeelte, waardoor men geen last had van deze drukte. Maar dit wel makkelijk kan opzoeken als je dat wilt.

Top zwembaden en mooie kamers. Verder vriendelijk personeel en lekker eten.

Prima, een aanrader. Een van de beste hotels op Gili T.

Datum van verblijf: augustus 2018
Mada M, General Manager van Hotel Vila Ombak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

Dear Mr/s. Maurice,

Thank you for taking your time shared your feedback, we are happy to know that you were enjoyed your holiday in our lovely resort, we also happy that you were satisfied with our services and facilities.
We are looking forward to welcoming you back very soon

Beoordeeld op 16 augustus 2018

Drie nachten verbleven in dit ruime hotel. De kamers zijn ruim, maar niet heel bijzonder en zelfs een beetje verouderd. Het hotel heeft een prima ligging, direct aan een stukje (prive)strand. De bedjes op het strand zijn speciaal gereserveerd voor de hotelgasten. Goede service en prima ontbijt. Het is mogelijk om via het hotel fietsen te huren, dit is zeker een aanrader! Het eiland is leuk om te verkennen op de fiets.

Datum van verblijf: juni 2018
Mada M, General Manager van Hotel Vila Ombak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Thank you for your feedback, we are happy to know that you were enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you back to our lovely resort

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven in dit hotel. Mooie ligging, direct aan het strand. 2 mooie zwembaden, waarvan 1 rustig gelegen halverwege het resort en 1 direct aan de boulevard. Goede service, heerlijk ontbijt, genoeg keuze. Fietsen via hotel gehuurd. Leuk om rondje rond eiland te fietsen. Wij hebben ons prima vermaakt!

Datum van verblijf: juli 2018
Mada M, General Manager van Hotel Vila Ombak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Dear Patricia B,

Thank you for sharing your feedback, we are happy to know that you were enjoyed your stay very much.
We are looking forward to welcoming you back to our lovely resort very soon.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

In dit hotel 2 nachten verbleven tijdens mijn verblijf op Gili Trawangan.
Kamers worden 2x per dag schoongemaakt en alles ziet er daarom netjes uit.
De opzet en ligging van het hotel zijn erg mooi.
Het hotel licht net buiten de drukte van de drukke straat langs het strand.
Kamers zijn ruim en de badkamer is net zo ruim als je kamer, dus wel heel erg ruim.
Ik verbleef in een kamer achter op het terrein van het hotel op de 2e etage.
Hierdoor een rustig balkon waar je heerlijk even kan lezen of ontspannen.

Tevens zijn er 2 zwembaden beide met een eigen poolbar.

Zeker een fijn hotel om te verblijven.

Datum van verblijf: mei 2018
Mada M, General Manager van Hotel Vila Ombak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Happy to read that you had an enjoyable stay back days

We definitely looking forward to be able to serve you again in the near future

Have a good day

Thank you

Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

We hadden Vila ombak geboekt aan het einde van onze rondreis om tot rust te komen en gaven hier graag wat meer aan uit. Kamers in indonesie van 80 euro per nacht daar verwacht je toch al wat voor. Het domein is prachtig, gastvriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel enorm. Toch kon ons verblijf ons niet helemaal bekoren ondanks de top service. De kamer was best verouderd en toe aan vernieuwing. We lagen ook helemaal vooraan en hadden s nachts enorm veel last van het feestgedruis van verderop in the barstreet. Echt tot rustkomen kan je dit dus niet noemen als je meerdere malen per nacht uit je slaap wordt gejoeld. Bovendien verbleven er in het hotel ook wel wat gasten van bedenkelijk niveau die s nachts doorheen het hotel zwalpten op weg naar hun kamer. Ik zou dus zeker aanraden bij het boeken om een kamer achteraan te vragen. Daar zit je prima. Het tweede zwembad achterop met bar is ook zeker een aanrader. Ontbijt en faciliteiten waren tevens uitstekend.

Datum van verblijf: mei 2018