“Lekker ontbijtje”

Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen
24 september 2019 beoordeeld

Voor het ontbijt / brunch bij Kayu beland. Je dient binnen aan de balie alles te bestellen, dan komen ze het bij je brengen.

Wij hadden gelezen over de Oreo cheesecake, deze was erg lekker! Verder nog een speciale koffie en smoothie bowls genomen, allemaal smakelijk.

Datum van bezoek: september 2019
KayuCafe, Manager van Kayu Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Dear Customer,

Thank you for review and for joining us here at the Cafe! The Oreo cheesecake is one of our all time favourites so we are happy to hear you had the chance to try it!

Hope to see you again in the future!

Kindest regards

Kayu Cafe

25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een simpele lunch wat stevig aan de prijs was. Dit maakt niet uit mits je dan vriendelijk personeel hebt of er een goede vibe hangt in de toko. Helaas. Ik zeg vooral, je mag het zelf ervaren maar wij zouden hem afraden. Dan zijn er beter plekken zoals coffee & thyme, die weten wat koffie zetten is.

Datum van bezoek: juni 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke nasi goreng gegeten. Rijkelijk gevuld met groentes en kip. Goed pittig gekruid maar niet te.

Partner had een banque met zalm en patat. Deze was ook goed. Behoorlijke portie.

Daarnaast twee heerlijke warme chocolade melk

Datum van bezoek: januari 2019
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laten we beginnen met het positieve, dat was het eten en de goede koffie. Falafel wrap met hummus is echt een aanrader.

Op een enkeling na, laat de bediening daarentegen echt te wensen over. Zitten een paar goede chagrijnen tussen helaas, zonde van dit verder goede tentje. Terwijl je aan het bestellen bent beginnen ze bijvoorbeeld met een ander te praten...

Datum van bezoek: juli 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 4 dagen op gili geweest en alle vier de dagen een bowl gegeten! Super lekker en vers. heerlijk uitzicht vanaf het terrasje

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Kayu Cafe bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Kayu Cafe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.