122 US$
Booking.com124 US$
Priceline124 US$
eDreams124 US$
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest voor 4 nachten. Geweldige ligging, super vriendelijke personeel. Hotelkamer is erg ruim en prima airco. Eten is lekker en ontbijt is voldoende. Lekkere zwembad en de strand is 5 stappen verder. Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

De tweede keer dat ik hier kwam.
Schoon, goede bedden, rustig, aan strand bij de schildpadden, goede snorkelplek. en heel aardig en goed personeel. Ook de manager is heel vriendelijk en behulpzaam.
De eerste keer dat ik hier kwam was er nog een restaurant op het strand, maar dit jaar zijn alle gebouwen op het strand van het hele eiland afgebroken. Nog wel ligbedden op het strand en wat tafeltjes en stoeltjes, zodat je evengoed op het strand kan eten.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 mei 2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad in het Vamana resort. Naar horen zeggen was dit ook het mooiste hotel op Gili Trawangan. Mooi stukje strand voor de deur zonder boten, schildpadden recht voor de deur en vissen. Ontzettend vriendelijk personeel, willen alles voor je doen en zijn gezellig. Hotelkamer was schoon en ontzettend mooi. Prijs en kwaliteit verhouding is gewoon perfect. Ligging in het minder drukke gedeelte dus geen last van geluidsoverlast en alles is prima lopend te doen.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2016

Heerlijke tijd gehad in dit resort. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Grote schone kamer en een goed ontbijd. Het resort ligt aan het strand en het ontbijd wordt daar ook geserveerd. Hotel heeft een privé strand en hier kan je geweldig snorkelen, de schildpadden kwamen daar zelfs langs zwemmen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Volgende keer zou ik hier weer heengaan; de ligging is ideaal, de kamers zijn top en je ligt heerlijk aan het strand waar je voor de deur kunt snorkelen en zeeschildpadden kunt zien. Vooral 's ochtends zijn ze dicht bij de kust, dan is het vloed. Neem wel echt waterschoenen mee.
4 sterren, want ontbijt is niet heel uitgebreid en de handdoeken op het strand en strandbedjes zijn aan vervanging toe. Verder alles echt top!!!!

Datum van verblijf: september 2016