107 US$
Priceline82 US$
eDreams73 US$
Trip.com117 US$
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit fijne kleinschalige resort ligt direct aan het strand. Je kunt hier heerlijk snorkelen en misschien zelfs een schildpad spotten! Ze hebben fijne grote kamers met een heerlijk bed en grote badkamer met inloopdouche. De menukaart is top met goede prijzen en lekkere gerechten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Wij hebben hier heerlijk aan het strand gelegen. Het is een aanrader als je wilt relaxen en snorkelen (wij hebben meerdere malen schildpadden gespot). Je kunt hier gratis gebruik maken van de ligbeden mits je in ieder geval een lunch bestelt! De bedjes zijn heerlijk en de jongens die op het stand bedienen zijn heel aardig en regelen alles voor je! Er is altijd tijd voor een praatje en een grapje.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Top lokatie met fantastische kamer en heerlijk zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend eten en uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader!! Na een zoektocht langs het strand viel ons dit hotel op. Opgeruimd, mooie uitstraling en vriendelijke mensen. Na het zien van de kamer en een korte onderhandeling over de kamerprijzen waren wij er snel uit. Extra pluspunt zijn de bedjes op het strand. Wel is het verstandig om waterschoenen aan te doen als je de zee in gaat. Het koraal is hier scherp en veel aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier 2x neergestreken voor snorkelen. Je krijgt hier gratis ligbedden als je ook drankjes bestelt en eventueel een lunch. Vriendelijke bediening!
Uitzicht op Gili Meno en Lombok is prachtig.
Je kunt hier overal maskers en flippers huren en evt kleine of grote trijsen maken met een glassbottom boat.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 24 november 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier een aantal keren ontbeten, geluncht en avondeten gehad. Het eten was
heerlijk. De bediening was ook vriendelijk, maar vergaten steeds dingen te brengen en hadden moeite met het opnemen van bestellingen omdat ze veel niet begrijpen. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Ik zou er zeker weer heen gaan!

Datum van verblijf: november 2015