32 US$
Gratis annuleren tot 17/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
StayForLong
eDreams32 US$
Priceline28 US$
Tripadvisor21 US$
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier geweest voor de sunset. Je neemt plaats in 1 van de zitzakken, bestelt een lekker drankje een genieten maar ! Gelegen aan de westkant van het eiland, dus ook wat rustiger / minder partygangers.

Datum van verblijf: november 2017
Loewy_SU, Manajer Umum van Hotel Ombak Sunset, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Dear Ms. Debbie,

Thank you for staying with us and we appreciate your kind review.

We are delighted to note that you had a pleasant experience and surely the positive feedback will certainly motivate our team members in our mission to completely satisfy our guests.

We look forward to the pleasure of welcoming you back to Ombak Sunset Hotel, Gili Trawangan in the near future. Thank you.

Your Sincerely,
Loewy

Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi strand met fijne bedjes en zit zakken . Goed personeel en betaalbaar prijzen . Jammer dat strand veel los koraal en steentjes in het water liggen . Sunset is er super . Zwembad naast strand is geweldig .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 juli 2017

Na twee dagen verbleven te hebben in Vila Ombak zijn wij verhuisd naar Ombak Sunset. Dit hotel sprak ons iets meer aan vanwege de rustige ligging en de chique uitstraling. Er zijn voldoende restaurants in de buurt. De sfeer aan deze kant van het eiland is wat relaxter.
Onze kamer was zeer ruim, schoon en prachtig ingericht in een traditionele stijl met veel marmer en hout. We hadden een heerlijk kingsize bed. De badkamer was open en zeer ruim met een fijne douche. Er is een prachtig zwembad met heerlijke ligbedden. Ook aan het strand zijn voldoende ligbedden en comfortabele zitzakken beschikbaar. Halverwege de dag werd het eb en kon je niet meer in zee zwemmen. De zonsondergang is hier prachtig. De tuinen zijn zeer goed onderhouden.
Het ontbijt is prima. Iets minder uitgebreid dan bij Vila Ombak, maar ik heb eigenlijk niets gemist. De presentatie is luxe. Het personeel is in het hele hotel super vriendelijk en adequaat. We werden zelfs bij onze naam aangesproken. Dat maken we niet vaak mee. Wij vinden dit hotel echt een aanrader voor mensen die van rust houden.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 juni 2017

Hotel is gedateerd , zwembad was vies en op sommige plekken ruik je het riool. Personeel bij het restaurant verstaat amper Engels of andere taal. Hadden all you can eat barbecue gereserveerd met showcooking. Maar voor beetje meer spaghetti werd al raar gedaan en bij de bbq was het enige lekkere de saté continu op. De locatie is op zich mooi met een geweldige zonsondergang, daarentegen strand is vies en de zee heeft hier hogere golfslag en stroming dan aan de andere kant van Gili Trawangan. Bij het uit checken diverse bonnetjes tekenen erg bureaucratische gang van zaken allemaal. Voor degene die wifi willen gebruiken het is gratis maar bijna nergens te ontvangen.Op de kamer zeker niet en wij zaten heel dichtbij de receptie.

Kamertip: Geen bijzonderheden, alle kamers zijn verdeeld over twee vleugels
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 26 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel op Gili Trawangan. Dit werd ons aangeraden door de reisagent. Er is een Amerikaans ontbijtbuffet, swim up bar in het zwembad. De kamer wordt twee keer per dag opgemaakt. De badkamer is buiten. Deze deel je dus soms met wat leguaantjes of zo .

Datum van verblijf: mei 2017
nawa W, Public Relations Manager van Hotel Ombak Sunset, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2017

Dear QuincyenKristof

Warm greeting from Hotel Ombak Sunset ... Paradise just ahead!

Thank you for your great review!

There are so many great things that you mention in your review, we are over the moon by this compliment.

Thank you for mentioning our enormous pool and swim up bar that one of our main selling points at Ombak Sunset.

Here at Ombak Sunset, we aim to give the best service possible, we glad that we deliver.

We are looking forward to seeing you again in not so distant future.

Warmest regards

Hotel Ombak Sunset Management and Staff