Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com14 US$
eDreams14 US$
Tripadvisor14 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 5 nachten verbleven, locatie is top, direct aan het strand waar een aantal ligbedjes beschikbaar zijn voor de gasten en net ver genoeg van alle feestdrukte. Het ontbijt was heel erg lekker en onbeperkt te bestellen. Verder geen lunch of diner mogelijk, maar er zijn voldoende tentjes in de buurt. De kamer was prima, op het krakende bed en koude douche na. De medewerkers zijn erg aardig en er zijn ook duiklessen te boeken.
Voor ons was Gili T te druk en toeristisch, wij gaan hier niet meer heen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Redelijk hotel, kamer was schoon..bed was dramatisch, kraakte als een gek..douche heeft maar 1 stand, dus lauw water...airco is prima..je loopt uit het hotel het strand op, dat was helemaal top! Ontbijt was ook goed! Hotel ligt net buiten alle drukte, dat viel mee..hotel biedt duiklessen aan, voor mensen die willen duiken is dit wel een goede locatie denk ik..
het eiland zelf was veel te druk en toeristisch voor ons, dit is gewoon een party-eiland..

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke crew en het materiaal is fantastisch. De flessen worden op een zeer geavanceerde manier gevuld. Wij waren er in het laagseizoen waardoor ik samen met mijn vriend dook en een instructeur. Tim was zeer professioneel en daardoor voelde we ons op gemak en konden we onze kennis opfrissen. Na het duiken nog een biertje gedronken en gesproken met Tim en Achmed. Jammer dat we de dag erna vertrokken anders hadden we zeker nog een duik gedaan. O ja, er lopen allemaal konijntje rond wat toch wel errug schattig is!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2014 via mobiele applicatie

4 dagen en 3 nachten verbleven bij Mango Dive & Bungalow in een Lumbung. Leuke accommodatie waar we erg van genoten hebben. Vriendelijke mensen en ligging was perfect. Het enige nadeel was dat de moskee elke ochtend om 5:00u te horen was.
Mocht je van duiken houden zijn er verschillende cursussen die je kunt volgen. Zeker aan te raden!

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 17 mei 2014

In mei ben ik 4 dagen op Gili Trawangan geweest en verbleef bij Mango Dive&Bungalow in een standaard bungalow. Het ziet er super goed uit en wordt erg goed schoongehouden. Het ontbijt is ook goed, je hebt keuze uit verschillende ontbijt items. De ligging is prima, een beetje buiten de drukte en ik heb niets gehoord van het gefeest savonds. Ook ligt het aan het strand en zijn er een aantal bedjes waar je op kunt liggen. Gili T is een super leuk eiland, wel heel erg druk voor wat meer rust zou je naar de andere kant van het eiland kunnen gaan. Mango Dive&Bungalow was echt een goede accommodatie, een aanrader als je op Gili T verblijft!

Datum van verblijf: mei 2014
Reistype: Reisde alleen