Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com42 US$
Expedia.com42 US$
Priceline39 US$
FindHotel39 US$
Agoda.com35 US$
StayForLong51 US$
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee avonden gegeten Aan het strand. Keuken zag er schoon en professioneel uit. Bediening vriendelijk en het eten heel erg goed! Prijs kwaliteit super. Helaas verbleven wij hier niet maar ook de villa’s zagen er mooi uit. Rustig gelegen

Datum van verblijf: juli 2019
Giliecovillas, Manager van Gili Eco Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Dear 874dennisl,

Thank you for visiting our Pasir Putih Restaurant & Bar at Gili Eco Villas two times in the evening and highly appreciated for your positive review.
Looking forward to welcoming you again with another dinner experience.

Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Laatste 4 dagen van verlof hebben we hier doorgebracht en het is een super locatie!!! Het eten is ook goed. Snorkelen is hier ook leuk, visjes en schildpadden... Personeel super vriendelijk. Paradijs! Relax naar huis

Datum van verblijf: juli 2018
Antwoord van management:Gereageerd op 2 augustus 2018

Thank you for your staying with us and happy to heard that you were enjoying our food,location and snorkelling.
Looking forward to welcoming back

Beoordeeld op 14 september 2017

Heerlijke dagen hier gehad. Wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk in het noorden, weg van de drukte en pal aan het strand. De villa's zijn leuk opgezet en hebben een heerlijke veranda. Restaurant voor ontbijt en eventueel avondeten is prima. Voordeel van het zwembad, is deels afgedekt voor schaduw met doeken!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel en waanzinnig aardig personeel. Alles is ruim opgezet en voelt als een waar paradijs op een gestoord eiland. Ontbijt was lekker en her zwembad goed schoon. Het hotel mag wel nog eco vriendelijker. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 11 februari 2016 via mobiele applicatie

Geweldige vakantie plek voor iedereen.
Ontbijt lunch diner is heerlijk en je kan dit nuttigen op een eigen plekje aan het strand. Maar ook op je eigen plek. Staff is geweldig en wil alles voor je doen of regelen ( duiken snorkelen boorreis). Droomvakantie

Datum van verblijf: februari 2016