Leg de laagste prijs van deze websites vast
31 US$
View deal
eDreams31 US$
Beoordeeld op 12 juli 2019

Zeer ruime en propere kamers, heerlijk en verzorgd ontbijt. Mooi zwembad in een leuke tuin. Zeer centrale ligging, vlakbij de haven waar de fast boats aankomen en dichtbij Manta Dive. Verschillende goede restaurants liggen vlakbij. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Kom hier zeker terug !

Datum van verblijf: december 2018
cometogili, Owner van Aaliku Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2019

Hey Ellen

Dank je wel om de tijd te nemen om een review achter te laten voor onze accommodatie!

We zijn blij dat je een leuke tijd hebt gehad in Aaliku!

Hopelijk zien we je nog een keertje terug in de toekomst!

Team “Come to Gili”
Tian, Haki, Indri, Faton, Fiqri, Zikri, Tom & Mark.

Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Top. Combinatie van alles. Leuke kamers. Lekker ontbijt. Heerlijk zwembad in leuke tuin. Privacy ok. Vriendelijke crew. Sociaal contact. Wandelafstand vanaf haven, kortbij Manta Dive. Aanrader. Bintang ;-)

Hey

Benny

We zijn blij dat jullie een leuke tijd hebben gehad in Aaliku!

Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug in de toekomst!

Tian, Haki, Indri, Faton, Fiqri, Zikri, Tom & Mark

Beoordeeld op 18 juni 2019 via mobiele applicatie

Ruime, propere kamers. Goed ontbijt, gezellig zwembad, vriendelijke mensen. En vooral ook een top ligging: vlak bij de plek waar de fast boats uit Bali aanmeren, vlak bij een aantal heel goede restaurants, vlak bij Manta dive. Prima verhouding prijs/kwaliteit. Absoluut een aanrader als je naar Gili T gaat!

Hey

Liesbeth

Dank je wel om de tijd te nemen om een review na te laten voor onze accommodatie!

We zijn blij dat je een leuke tijd hebt gehad in Aaliku!

Hopelijk zien we je nog een keertje terug in de toekomst!

Team “Come to Gili”
Tian, Haki, Indri, Faton, Fiqri, Zikri, Tom & Mark.

Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor gili zochten wij een plek die en bij de strip zit maar toch ook waar je rustig kunt chillen.
We hadden alleen maar goede recensies gelezen dus we hebben geboekt.
Het is iets duurder dan veel andere dingen maar het is het zeker waard.
De complete staff is mega behulpzaam, helpt met alles en heeft goede ideeën! Zelf hadden we een probleem maar ze hebben ons er goed mee geholpen!
Zouden maar 4 nachten blijven maar zijn er 7 geworden.

Wij raden het iedereen aan.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 oktober 2015 via mobiele applicatie

Via AirBenB terecht gekomen bij Aaliku. Even kort met de eigenaren gemaild om te vragen of er plek was voor een paar dagen. Bij ontvangst een btje hectische ontvangen echter kwam ik er later achter dat David ( operationeel verantwoordelijke ) ontzettend gedreven is! Ik kreeg een kaart van het eiland met aanbevelingen voor goede restaurants, bars, etc. En ze waren allemaal waar! Ik verbleef niet in Aaliku zelf maar in Galway bay. Dit is prijs afhankelijk en did keuze maak je uiteraard zelf. Een nette homestay met veel extra's. Een fiets, snorkel gear, gratis water. Een nette kamer inclusief keukentje, koelkast, koffie, thee en bintang in de koelkast ( op nacculatie )
De medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. De eigenaar kwam na een paar dagen dat ik er was ook samen met zijn moeder en een goede vriend. Normale mensen met een fijn gevoel voor gastvrijheid! Samen met ze wezen eten. Erg gezellig! Al met al een prima plek om Gilli Trawangan te verkennen. Als je in Galway bay verblijft mag je gebruik maken vh ontbijt en zwembad in Aaliku. Mannen ik vind dat jullie het leuk doen! Dikke prima!

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde alleen