Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com24 US$
Hotels.com21 US$
Priceline24 US$
CheapTickets21 US$
eDreams24 US$
Travelocity21 US$
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

Verblijf van 5 t/m 11 juni 2018.

Algemeen : hotel gericht op de duiksport, echter gasten zonder duikaspiraties, zoals ik, zullen zich hier zondermeer ook zeer thuisvoelen.

Hotel :
- ligging is top ( 5 minuten lopen vanaf haventje ) en direct aan ‘t strand. ( ik geef hiervoor een 9 )
- zwembad : ook gebruikt voor duikinstructies. ( ik geef hiervoor een 6 )
- ontbijtzaal : op 1ste verdieping, ontbijt is zeer uitgebreid, bediening is goed. ( ik geef hiervoor een 9 )
- kamer : schoon en net meubilair, toilet en douchetuimte zijn dik in orde. Bedden perfect ( ik geef hiervoor een 8 )
- personeel : zijn zeer vriendelijk, professioneel en zeer behulpzaam. Speciaal de jongen ( Edi ) van roomservice en bediening, die elke dag onze kamer opruimde, is een toppertje. ( ik geef hiervoor een 10 )
- restaurant : zowel binnen als buiten ( op het strand ) worden heerlijke gerechten voor aantrekkelijke prijs geserveerd ( ik geef hiervoor een 9 )

Mijn overall beoordeling voor Trawangan Dive Resort v.w.b. prijs/kwaliteit verhouding is een 8,8 ! ( = zeer goed / uitstekend )

Jos & Miriam

Datum van verblijf: juni 2018
Trawangan D, Guest Relations Manager van Trawangan Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Hi Jos,

Thank you so much for writing such a detailed and positive review for us!

We are so pleased you loved your stay here, and especially pleased because you loved the breakfast which we have worked very hard on. I will pass on your praise to the staff, and we look forwards to welcoming you back to Trawangan Dive Resort

Many thanks
Team TDC

Beoordeeld op 5 april 2018

2 nachten verbleven 2 verschillende kamers gehad doordat we nacht bijboekte
kamer in nieuwe gedeelte (kamernummers vanaf 100) was echt top
kamer in oude gedeelte (kamernummers vanaf 01) was goed alleen steeds last van riool geur.
dit probeerde men op te lossen door met geurverfrisser te spuiten (wat maar even hielp)

topper voor beginnende duikers

+ ontbijt was echt zeer lekker verzorgt en uitgebreid
+ duik faciliteiten en opleiding top
+ locatie op het eiland !
+ zetels/banken rond het zwembad

- geur overlast in kamers (oude gedeelte)
- geluidsoverlast van de nabij gelegen moskee

Kamertip: kamers in nieuwe gedeelte (kamernummers beginnende vanaf 100)
Datum van verblijf: maart 2018
Trawangan D, Manager van Trawangan Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2018

Hi WernerVBelgium

Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om zo'n detailsoverzicht te schrijven. We zijn zo blij dat je zo'n goed verblijf hebt gehad. We zijn heel blij dat je onze nieuwe standaardkamer leuk vindt. Onze excuses dat uw kamer rook. We zullen er absoluut voor zorgen dat we dit probleem onderzoeken en oplossen.

We zijn blij dat je van het ontbijtbuffet hebt genoten.

We zijn heel blij dat je een geweldige duikervaring hebt gehad en je hebt genoten van de faciliteiten in het resort.

Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer.

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Prima kamers verzorgd door ediss berless iedere dag vers water en schone handddoeken en bedddegoed en natuurlijk verse bloemetjes op bed geweldig.Mooie duiken gemaakt met ozan liefst 20 stuks het personeel was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2017
TrawanganDive, Guest Relations Manager van Trawangan Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2017

Hi Bert,

Thanks for taking the time to write us a fantastic review. We really enjoyed having you guys around the resort, you became one of the family!

Kind Regards,

The Trawangan Dive Team.

Beoordeeld op 17 juli 2017

Schone kamers. Vriendelijke receptionist en een goede locatie. Het ligt tegenover het strand. Enige minpunt is het personeel dat bij het ontbijt staat. Ze waren alleen maar met elkaar aan het praten..

Datum van verblijf: augustus 2016
TrawanganDive, Manager van Trawangan Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Hi LestanNur,
Thanks very much for taking the time to review Trawangan Dive. We have just opened our brand new restaurant Fat Cats, so rest assured, the waiting staff have received a great deal of trauining and i think if you come back and see us again, you will be very pleased with their progress!

Beoordeeld op 14 november 2016 via mobiele applicatie

Hotel is niets op aan te merken. Kamer wordt dagelijks schoon gemaakt en nieuwe handdoeken. Mike (de eigenaar) mailt je keurig allerlei info voorafgaand aan je verblijf. Wij hebben hier dankbaar gebruik van gemaakt. Zo heeft hij ons vervoer van en naar het hotel geregeld en kregen we dit per mail allemaal bevestigd. Helaas hem zelf niet mogen zien/ontmoeten tijdens ons verblijf. Jammer!

Klein minpuntje is dat je naast de moskee zit en deze roept zeker 3x per dag om met een versterker. En dan is het niet 5 minuten maar echt wel een half uur. Mocht je dit vervelend vinden. Kies dan voor een ander hotel.

Datum van verblijf: november 2016
TrawanganDive, Manager van Trawangan Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2016

Hi Nina, thanks so much for taking the time to write this review! Delighted to hear you enjoyed your stay here with us and we do very much hope you will be back to see us again soon!