“Aanrader”

Keukens: Barbecue, Indonesisch, Hedendaags, Café
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Wij wisten niet exact welke wijn/gerecht wij wilden, maar werden goed geadviseerd door de bediening (Herlan was onze gastheer).
Kwaliteit van het eten was zeer goed en wat ons betreft ook goed in verhouding met de prijs die ervoor gevraagd wordt.
Een aanrader voor wie een etentje beschouwd als een avondje uit!

Datum van bezoek: november 2019

18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig restaurant buiten de drukte. Helaas die avond te rustig en te veel wind om op strand te eten. Niet al te grote kaart. Kwaliteit eten goed. Prijzen iets hoger dan normaal voor Indonesië. Bediening goed.

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de locatie was ook top! De staff doet er alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken en is super vriendelijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reviews van andere mensen gelezen voordat wij hier heen gingen. De negatieve reviews zijn absoluut niet waar. Wij hebben dit zeker weten niet zo ervaren. Afgelopen 2 dagen hier gegeten, service is zeker goed! Gastvrij, vrolijk, erg vriendelijk personeel en doen hun uiterste best! Kwaliteit eten is ook super goed! Prijzen liggen wel iets hoger dan normaal, maar je krijgt er heel wat voor terug en is het zeker waard! Niks op aan te merken. Locatie is ook goed en romantisch langs het water met uitzicht op lombok. (Wel donker natuurlijk) Wij raden dit restaurant zeker aan! Keep on going Kokomo team!

Datum van bezoek: oktober 2019
24 september 2019 beoordeeld

Voor de verjaardag van mijn partner waren we opzoek naar een goed restaurant op een romantische plek. Volgens de reviews en zeker aangekomen bij het restaurant waren we enthousiast. Tafeltjes aan het strand zijn mooi opgedekt en de bediening is erg vriendelijk.

Het eten vonden wij helaas wel tegen vallen, het is ook zeker prijziger dan de andere restaurants. De gerechten waren wat ons betreft op eetcafé niveau en dat is erg zonde.

Wel hebben ze (op aanvraag) een leuk verrassingsdessert geregeld voor mijn partner. Alle lichten op het terras gingen uit, kaarsjes uit en er werd gezongen. Dit was erg leuk!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Ko Ko Mo Restaurant bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Ko Ko Mo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.