“Geweldig! ”

Keukens: Barbecue, Indonesisch, Hedendaags, Café
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de locatie was ook top! De staff doet er alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken en is super vriendelijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reviews van andere mensen gelezen voordat wij hier heen gingen. De negatieve reviews zijn absoluut niet waar. Wij hebben dit zeker weten niet zo ervaren. Afgelopen 2 dagen hier gegeten, service is zeker goed! Gastvrij, vrolijk, erg vriendelijk personeel en doen hun uiterste best! Kwaliteit eten is ook super goed! Prijzen liggen wel iets hoger dan normaal, maar je krijgt er heel wat voor terug en is het zeker waard! Niks op aan te merken. Locatie is ook goed en romantisch langs het water met uitzicht op lombok. (Wel donker natuurlijk) Wij raden dit restaurant zeker aan! Keep on going Kokomo team!

Datum van bezoek: oktober 2019
24 september 2019 beoordeeld

Voor de verjaardag van mijn partner waren we opzoek naar een goed restaurant op een romantische plek. Volgens de reviews en zeker aangekomen bij het restaurant waren we enthousiast. Tafeltjes aan het strand zijn mooi opgedekt en de bediening is erg vriendelijk.

Het eten vonden wij helaas wel tegen vallen, het is ook zeker prijziger dan de andere restaurants. De gerechten waren wat ons betreft op eetcafé niveau en dat is erg zonde.

Wel hebben ze (op aanvraag) een leuk verrassingsdessert geregeld voor mijn partner. Alle lichten op het terras gingen uit, kaarsjes uit en er werd gezongen. Dit was erg leuk!

Datum van bezoek: september 2019
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gedineerd bij Ko Ko Mo. Van te voren hadden we gereserveerd en ‘s avonds was de tafel heel mooi gedekt voor ons aan de zee.
Als voorgerecht hadden we sushi, de mezze plate en de polenta fries.
Alles werd mooi gepresenteerd en het eten was heerlijk.
Als hoofdgerecht de gegrilde vis en beef wellington. Beide gerechten heerlijk!
Heri heeft ons heel de avond geholpen en zijn service was heel goed. Het Engels van het personeel is ook prima!
Het is inderdaad allemaal duurder dan de gemiddelde prijs op Gili T, maar het eten is het dat ook zeker waard in combinatie met de geweldige service!
Ga er zeker een keer eten als je op Gili T bent.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sommige gerechten waren goed, sommige erg slecht. Brood vooraf was een aanfluiting. Carpaccio was zeer slecht. Veel te veel olijfolie en sla.
Tonijn was prachtig, en de kreeft was heerlijk maar veel te weinig. Alle porties erg klein. Alleen dessert was groots en heerlijk. Souffle kon je met 3 man van eten. Bediening is geweldig en vriendelijk. Goede wijn kaart ook. Dat was een verademing. Kortom wisselvallig in kwaliteit en erg erg duur. Maar mooie lokatie en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ko Ko Mo Restaurant bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Ko Ko Mo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.