“Goed eten, maar veel te duur”
Beoordeling van Ko Ko Mo Restaurant

Ko Ko Mo Restaurant
Geclassificeerd als nr. 17 van 170 Restaurants in Gili Trawangan
Keukens: Barbecue, Indonesisch, Hedendaags, Café
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de lovende recensies te hebben gelezen, hier gegeten en ben gemengd positief. Helaas was er geen tafel meer aan strand voorradig, zag er romantisch uit, maar dan moet je dus echt van te voren reserveren. Wij kregen een plekje boven op balkon. Interieur en kleding van bediening is goed verzorgd, maar dit restaurant verdient geen ster! Waarom niet? Goedkope papieren servetten ipv linnen! Hier serveren ze rode wijn uit de koelkast, zoals in de meeste restaurants in Indonesië. Een restaurant met klasse zou dat niet in zijn hoofd halen! De bediening was vriendelijk en attent, maar wij moesten net iets te lang op de kaart wachten. Gelukkig kregen wij wel regelmatig attent water bijgeschonken. De geprezen carpaccio was onderbedolven door net iets teveel rucola die samen met de kaas qua smaak overheerste, en 4 hele gebakken knoflookteentjes is wel een beetje té...verdiende een 6je. . Bediening kon bij het hoofdgerecht met moeite uitleggen wat de pastry bij de steak betekende, maar het gerecht was met de spinazie en jus/saus overheerlijk. Dit gerecht verdiende voor mij een 9, omdat ik van rood gebakken vlees hou. Maar een beetje klasserestaurant zou vragen of je je biefstuk 'rare', 'medium ' of 'weldone' wilt. Ik hou van sperziebonen die knapperig zijn, maar deze waren nóg net iets te rauw. Helaas.....
Alles bij elkaar genomen: er zijn hier op Gili Trawangan veel goede restaurants die voor minder geld ook heerlijk kunnen koken.

Datum van bezoek: augustus 2017

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne avond met 2 gezinnen op het strand gegeten. Mooie plek en zeer attente bediening. Goede kaart met heerlijke tonijn, rood gebakken. Voorgerechten ook lekker en Bintang erbij. Avond compleet!

Datum van bezoek: augustus 2017
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben geweldig gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Toen ik af had gerekend met mijn credit card wilde ik contant een tip geven. Ik vond een briefje van Idr. 100.000 (=€7,00) teveel en vroeg de helft terug. De sfeer sloeg meteen om en de gezichtsuitdrukkingen spraken boekdelen. Wij hadden een fantastische avond gehad met zeer goed eten maar waren ontdaan door deze reactie.

Datum van bezoek: juli 2017
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk vers bereid door zeer kundige chef. Gezellig zitten, leuk verlicht op het strand met gezellige muziek.

Datum van bezoek: mei 2017
24 mei 2017 beoordeeld

Zeer goed restaurant met heel goed eten. Het personeel is vriendelijk en de menukaart is goed. Je kunt hier op het strand eten.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Ko Ko Mo Restaurant bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Ko Ko Mo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.