“Tip was niet genoeg”

Keukens: Barbecue, Indonesisch, Hedendaags, Café
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben geweldig gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Toen ik af had gerekend met mijn credit card wilde ik contant een tip geven. Ik vond een briefje van Idr. 100.000 (=€7,00) teveel en vroeg de helft terug. De sfeer sloeg meteen om en de gezichtsuitdrukkingen spraken boekdelen. Wij hadden een fantastische avond gehad met zeer goed eten maar waren ontdaan door deze reactie.

Datum van bezoek: juli 2017

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk vers bereid door zeer kundige chef. Gezellig zitten, leuk verlicht op het strand met gezellige muziek.

24 mei 2017 beoordeeld

Zeer goed restaurant met heel goed eten. Het personeel is vriendelijk en de menukaart is goed. Je kunt hier op het strand eten.

Datum van bezoek: april 2017
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten hier is fantastisch maar wel aan de prijzige kant voor Balinese begrippen. Sterrenwaardig eten. De locatie is net naast het centrum en je zit letterlijk op strand. Carpaccio en de tenderloinsteak zijn aan te raden.

19 mei 2017 beoordeeld

Dit prachtig gelegen restaurant komt het dichtst bij wat je sterrenallure zou kunnen noemen. De gerechten zijn een mooie mix van Aziatische en westerse gerechten, die niet zouden misstaan in een restaurant met een Michelinster. Weliswaar wat duurder dan gemiddeld, maar absoluut de moeite waard.

Reizigers die Ko Ko Mo Restaurant bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Ko Ko Mo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.