“Heeeeeerlijk gegeten! Goede instagram spot!”

Hellocapitano Lifestyle Cafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Gili Trawangan
21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Lekkere toast met avocado en crepe en pannekoeken. Porties lijken klein maar zijn goed vullend! Je kunt in een ,in vrolijke kleurtjes geverfd, hutje boven de zaak eten met mooi uitzicht over de zee. Een aanrader! Lage prijsjes!

Datum van bezoek: november 2019
hellocapitano, Manager van Hellocapitano Lifestyle Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Hello P9587KHlaurav :)

Thank you so much for taking the time to review us and share your experience with other travelers!
We are delighted to read that you have enjoyed our avocado toast,crepes and pancake

7 augustus 2019 beoordeeld

Via Instagram zijn we hier terecht gekomen voor een smoothiebowl. Heel veel keuze, we kozen 2 verschillende en ze waren heerlijk! Leuk klein tentje met prachtig uitzicht over de zee.

Datum van bezoek: juli 2019
hellocapitano, Manager van Hellocapitano Lifestyle Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Hello Pattyoomen :)

We are delighted to read that you have enjoyed our smoothie bowls
We looking forward to your next visit to our wonderful gilitrawangan island

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze geven effectief het ontbijt zoals je ziet op de foto's. Lekkere koffie. Het was in orde. Heel klein restaurantje maar gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2019

Hello Heykyl :)

So glad to hear that you enjoyed the place

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit leuke strandtentje kun je heerlijk ontbijten/lunchen. Ik ben er zelfs de volgende dag teruggekomen, omdat ze veel lekker op de kaart hebben staan. De choco loco smoothiebowl is geweldig! Ook mooi in een kokosnoot opgediend. De avocadotoast was ook heel lekker, wel veel knoflook dus neem een smintje mee voor erna
Zodra je zit, komen ze water van het huis brengen. Er liggen ook boeken en tijdschriften in allerlei talen wat als solo reiziger extra leuk is om tijdens het eten te kunnen lezen.
Kortom een topplek!

Datum van bezoek: juli 2019
hellocapitano, Manager van Hellocapitano Lifestyle Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Hello Anoukvdal :)

We are delighted to read that you have enjoyed the smoothie bowls,avocado toast and our beautiful place :)

23 april 2019 beoordeeld

Super hippe tent, personeel was super vriendelijk en bowls en smoothies waren hemels!
Toffe eigenaar die ook voor een excursie gezorgd heeft voor ons, ik kijk er naar uit om terug te gaan!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Hellocapitano Lifestyle Cafe bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Hellocapitano Lifestyle Cafe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.