“BESTE restaurant in Gili T!!”
Beoordeling van Jali Kitchen

Jali Kitchen
Geclassificeerd als nr. 9 van 169 Restaurants in Gili Trawangan
29 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw!! We hebben hier zojuist echt heerlijk gegeten. Locatie was lastig te vinden in het donker, maar als je binnen komt ben je het alweer vergeten. Het ziet er heel gezellig uit. Bediening is super vriendelijk! Ik had een Maleisische curry.. die proefde verrukkelijk! Daarna een chocolade cheesecake, OMG goddelijk! En dan hadden we nog zo'n leuke ober (Oki), die ons elke keer aan het lachen maakte. Zo'n grappige en gezellige ober :) Dat maakte de avond helemaal af! Dit is by far het beste restaurant van onze Bali reis!

21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste (en wat mij betreft gewoon DE beste) restaurants op Gili T! Leuke sfeer, mooi knus aangekleed. Eten is echt fantastisch hier! Mooie schone keuken ook. En dan de carrotcake... tranen over Mn wangen van geluk! Een MUST als je Gili T bezoekt !

19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren op de fiets het eiland rond gegaan opzoek naar een leuk restaurant om te gaan eten, beetje verdwaald kwamen we uit bij Jali. Er was niet meteen een tafel beschikbaar omdat het zo vol was. We besloten te wachten bij het zwembad tot er een tafel beschikbaar was. Snel werden we naar een tafel gebracht! En mochten we beginnen aan het moeilijke gedeelte van de avond, wat gaan we eten. De kaart stond vol heerlijke gerechten. We hadden de Beef rendag en de Jali nasi op! En ja WoW het was fantastisch. Eten wat echt top! Cocktails waren heerlijk! Echt een aanrader! Het personeel is uitmuntend aardig en oprecht! Zeker doen!

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten, en goede Indonesische gerechten! Mooie locatie en goede bedieninging. Ook voor de gene die niet van Indonesisch houden zijn er lekkere gerechten

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee voorgerechtjes bleken twee voorgerechten te zijn. Springrolls en gafo gado. Samen een masltijf vsn superieure klasse. We hebben gezien de hoeveelheid een hoofdgerecht af besteld. Neemt niet weg dat de Nasi Jali voortreffelijk was. Aanrader

Reizigers die Jali Kitchen bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Jali Kitchen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.