Agoda.com
Booking.com31 US$
Priceline26 US$
eDreams31 US$
Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit resort is een aanrader! Rustig gelegen met ruime schone kamers en mooie buiten badkamer. Uitgebreid ontbijt met koffie, een juice, vers fruit en een ontbijt naar keuze. Gratis fietsen te leen wat het ook makkelijk maakt jezelf te verplaatsen.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel op wandelafstand van de zee maar toch zeer rustig gelegen ver weg van de drukke lawaaierige feestjes.
Vanaf het intchecken tot bij het uitchecken staan ze hier paraat om je verblijf fantastisch te maken.
Het ontbijt is a la carte en onbeperkt , heerlijk.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Echt een heerlijk resortje! Het heeft maar een paar bungalowtjes en zit op een rustige plek maar tegelijkertijd maar een paar minuutjes van het strand, cafés en restaurantjes.
De heren zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt, welkomstdrankje, handdoeken, gratis fietsen te leen, ontbijt op de kamer, hulp met vervoer en mooie kamers!
Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na 6 fantastische dagen gaan wij toch echt afscheid nemen van dit klein stukje paradijs op Gili T. Zoals op de foto's al te zien waren voor de booking, zo is het in het echt ook. Plus je krijgt er nog een service waar je U tegen kan zeggen.

Als ik dan toch mag klagen ; )
-Wij misten echte koffie van gemalen bonen
-En de bedden waren te hard. Zet er n extra zachte dikke topping op en het probleem zal verholpen zijn.

Maar de service het personeel zo lief zo aardig, het eten van ontbijt tot diner heerlijk!!! en de hygiene waren TOP!!!!

En ja alles is nog vrij nieuw en wie houdt daar niet van.

En laten we vooral het zwembad niet vergeten FANTASTISCH met overhangend de frangipani/plumeria klein stukje paradijs!!!!

Eerst volgend bezoek komen wij hier zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 april 2017 via mobiele applicatie

Het zit op een lekker rustig stukje. De kamer heeft airco en een ventilator en je hoort ze beiden bijna niet! De bedden liggen heerlijk en de douche is ook top! Je kan er goede fietsen lenen om op je gemak lekker rond te fietsen over het eiland. Aanrader!

Datum van verblijf: april 2017