Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com38 US$
Priceline38 US$
Tripadvisor34 US$
StayForLong
Agoda.com38 US$
eDreams38 US$
Beoordeeld op 22 mei 2018

Perfecte hotel, proper, vriendelijk personeel, ze staan altijd voor je klaar en helpen je met andere dingen die niet bij het hotel hoort, je hebt daar fietsen die je kan hieren en die zijn in goede staat.
Eten is lekker en volonté, je mag nemen zoveel je wil.
Het is zeker 5 sterren waard.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi ruim appartement met een zithoek. Badkamer is ruim met bad en douche. Een super zwembad gelijk aan het terras.
Het ontbijt is ruim met keuze uit 3 verschillende menus. Aardige en hulpvaardig personeel.
Gratis huur fiets.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017

Als je met cidormo en naar toe rijden denk je waar komen we nu terecht doch eenmaal in je kamer aan het 80m Lange zwembad weet je dat je goed gekozen heb
Rustige omgeving, vriendelijk personeel, leuk dat je uit je kamer direct in zwembad kunt
De fietsen geven je de mogelijkheid het eiland te verkennen en s avonds terug in het donker is een belevenis
Zelf hebben ze zetels aan strand doch de andere zijde van het eiland heeft ons meer bekoord

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer aan het zwembad, wat zeker een aanrader is. Erg gaaf om vanuit de hotelkamer direct vanaf je privé terras het zwembad in te gaan.
Ontbijt en eten bij het hotel is goed. Het personeel is vriendelijk en erg professioneel. Wij hadden een gekko in onze hotelkamer, die direct werd weggehaald. Als wij na het eten in de avond terug kwamen waren de gordijnen dichtgemaakt, lampen aangezet, bed opnieuw opgemaakt en lagen er weer verse bloemen op het bed. Prijs/kwaliteit verhouding was goed! Zeker waard om hier te verblijven als je op gili T zit.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

Gili T is als eiland al een klein paradijs, maar Luce d'alma maakt je reis compleet! Recensies over dit hotel als fietsen in het donker over slechte weggetjes? Ja het is 5 minuutjes fietsen vanaf het centrum, maar die weggetjes zijn toch de charme! En wie heeft er tegenwoordig geen smartphone, daar zit ook licht op.. Juist die 5 min van de drukke straat is heerlijk, je komt terecht in een heerlijk rustig paradijsje. Geweldige mensen die je overal mee helpen, gratis fietsen, lekker zwembad en keurige voorzieningen en kamers.
Ontbijt bestel je vanaf een kleine kaart en wordt aan tafel of op de kamer gebracht. Hardwerkende lieve mensen, in een geweldig (klein) resort. Absolute aanrader, wij waren totaal (positief) verrast door deze ervaring.

Datum van verblijf: maart 2016