36 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
33 US$
Hotels.com33 US$
Priceline36 US$
Agoda.com36 US$
Beoordeeld op 2 mei 2019

Samen met drie andere meiden verbleef ik in Manta Dive resort. We hadden een super leuk huisje aan het zwembad met een prachtige buitenbadkamer. Het resort ligt in een levende straat tegenover het strand dus alle faciliteiten zitten dichtbij. Kamers waren verder ook erg ruim en prima om in te verblijven. Helaas zijn de kamers wel erg gehorig en hoor je vrijwel elk geluid dat de buren maken. Ook de Wifi is minimaal en op 'schone' handdoeken en lakens zitten vlekken. Het personeel spreekt ontzettend gebrekkig Engels en het is vrijwel onmogelijk om jezelf verstaanbaar te maken. Drie meiden hebben 's ochtends de French Toast op als ontbijt en hebben daarna te maken gekregen met een voedselvergiftiging. Dit hebben we geprobeerd kenbaar te maken bij het personeel van het restaurant maar het wordt maar een beetje weggelachen omdat ze er niks van verstaan, ontzettend frustrerend als je met vreselijke buikkrampen op bed ligt. Er wordt verder ook niemand bijgehaald die wel Engels spreekt en er wordt sowieso vrij weinig moeite voor je gedaan terwijl dit een vrije serieuze zaak is. Toen we daarnaast een snorkel tour boekte via het hotel werd aan ons verteld dat dit met zijn vieren 600.000 Rupia zou kosten. Nadat we terugkwamen van de tocht kwamen er andere werknemers naar ons toe om te vertellen dat dit niet het goede bedrag was en er meer betaald moest worden. Van hun slechte communicatie werd ons probleem gemaakt en na een discussie hoefde we toch niet meer te betalen. Al met al, een mooi resort op een fijne plek maar ontzettend slecht opgeleid personeel!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

We hadden een huisje aan het zwembad met een super mooie buiten badkamer! Alles netjes verzorgd, ontbijt a la Carte
Ze hebben ook het vervoer van en naar de luchthaven goed geregeld ! We hadden alleen weinig contact met personeel en eigenaars omdat we denk ik ook niet gedoken hebben en veel zelf geregeld .

Wel een aanrader!

Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

3 nachten geboekt in dit hotel.
In vergelijking met andere hotels is dit te duur voor wat het is. Kamers zijn dik ok maar het ontbijt is a la carte en stelt weinig voor. Als je iets extra wilt betaal je hiervoor een supplement, ook is er maar 1 koffie inbegrepen per persoon.
WiFi is een ramp.
S’Nachts veel lawaai van feestjes in de buurt.

Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

Super verblijf gehad. Ontbijt was heerlijk, zwembad is geweldig en de kamers zijn mooi en groot. Wij hebben 1x een duikdag gedaan. Vriendelijk personeel en ze willen je overal mee helpen. Alles is netjes en schoon. Als je naar gili t gaat, moet je absoluut naar manta dive resort gaan.

Beoordeeld op 2 september 2017

Enorm goed op alle vlakken, Goede Duik faciliteiten en een ervaren en professioneel team (ieder type duiker), mooie huisjes met voldoende faciliteiten welke dagelijks meer dan goed worden onderhouden. Vriendelijk personeel en alle hulp (Thanks Ann and Bob) bij eens door ons ervaren calamiteit (fast boat was defect) alles goed geregeld tegen een meer dan redelijke prijs. Echte aanrader. Wij zijn hier 7 dagen geweest met 3 stellen (23-50)

Datum van verblijf: september 2017