Gratis annuleren tot 17/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 18/04/21
Agoda.com
34 US$
BESPAAR 2 US$
Expedia.com36 US$
FindHotel36 US$
eDreams36 US$
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

We hadden een huisje aan het zwembad met een super mooie buiten badkamer! Alles netjes verzorgd, ontbijt a la Carte
Ze hebben ook het vervoer van en naar de luchthaven goed geregeld ! We hadden alleen weinig contact met personeel en eigenaars omdat we denk ik ook niet gedoken hebben en veel zelf geregeld .

Wel een aanrader!

Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

3 nachten geboekt in dit hotel.
In vergelijking met andere hotels is dit te duur voor wat het is. Kamers zijn dik ok maar het ontbijt is a la carte en stelt weinig voor. Als je iets extra wilt betaal je hiervoor een supplement, ook is er maar 1 koffie inbegrepen per persoon.
WiFi is een ramp.
S’Nachts veel lawaai van feestjes in de buurt.

Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

Super verblijf gehad. Ontbijt was heerlijk, zwembad is geweldig en de kamers zijn mooi en groot. Wij hebben 1x een duikdag gedaan. Vriendelijk personeel en ze willen je overal mee helpen. Alles is netjes en schoon. Als je naar gili t gaat, moet je absoluut naar manta dive resort gaan.

Beoordeeld op 2 september 2017

Enorm goed op alle vlakken, Goede Duik faciliteiten en een ervaren en professioneel team (ieder type duiker), mooie huisjes met voldoende faciliteiten welke dagelijks meer dan goed worden onderhouden. Vriendelijk personeel en alle hulp (Thanks Ann and Bob) bij eens door ons ervaren calamiteit (fast boat was defect) alles goed geregeld tegen een meer dan redelijke prijs. Echte aanrader. Wij zijn hier 7 dagen geweest met 3 stellen (23-50)

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 10 juni 2017 via mobiele applicatie

Resort is er fijn, mooi en goedverzorgd. M'n PADI gehaald bij een Nederlandse Duikinstructrice (Sabia van Hout). Een absolute aanrader mocht je van duiken houden, of het eens willen proberen! Je krijgt duidelijke uitleg, kan je tijd nemen en maakt mooie duiken. Tijdens de duik een paar keer haaien (doen niks) gezien, dat is toch wel erg gaaf!

Datum van verblijf: mei 2017