Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Waanzinnig hotel !! Zo prachtig en waanzinnige serves! We kwamen 11-09-18 aan . Het eten en drinken (cocktails etc) was fantastisch! Ons huisje prachtig aan de zee ! We hebben enorm kunnen genieten ! Zeker 10+++ waard echt een aanrader ! En wij komen zeker volgend jaar weer terug!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Als je van rust en goed eten houdt is dit de plek om te verblijven.
Propere kamers, rustig zwembad en ligbedjes op het strand.
Zeer behulpzaam personeel!
Enig nadeel is dat het geen wit zandstrand is, maar coraal.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Vanuit buiten ziet het hotel er erg mooi uit, de kamers zijn ook mooi alleen heel slecht onderhouden. Onze kamer was helemaal niet schoongemaakt. In de douche lagen haren en vogelpoep, wc was smerig, tandpasta vlekken in de wasbak, bloedvlekken in de overtrekken en de airco werkte niet. Na dit drie keer te hebben aangegeven werkte de airco redelijk en was de kamer nog altijd niet gepoetst. Het personeel is niet allemaal erg vriendelijk.
Wifi werkt slecht tot niet.
Het ontbijt is in buffet vorm en je kunt dingen bestellen, helaas werd dit laatste niet uitgelegd. Het ontbijt is wel van goede kwaliteit.
Middag en avondeten is erg goed maar ook wat duurder (voor daar).
Zonnebedjes zijn goed en je hebt een fantastisch uitzicht op het kraakheldere water. Zwembad is erg mooi en goed onderhouden.
Een mooi hotel met goed eten maar de kamers zijn veel ste duur voor wat je krijgt.
Een avond bij Seri resort gaan eten en daar gaan kijken naar de kamers (kamers zijn de helft van de prijs), dit hotel is super! Aardig personeel, mooi uitzicht, goede prijzen en goed eten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Aardig personeel en super ligging. Je loopt zo vanaf je kamer het strand op.
Zeker een aanrader. Gili is een heerlijk rustig eiland. De rustzoeker zal zich hier zeker vermaken.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Gelegen aan de eilandkant met de mooiste zonsondergang van de wereld, is dit een waar paradijs.. Snorkelen voor de deur (schildpad zweeft onder je door). Kamer is prima, strak ingericht, goed afgewerkt! Twee zwembaden, maar strand is veel mooier liggen. Paar bedjes er bij zou fijn zijn! Eten is heerlijk.

Datum van verblijf: augustus 2016