34 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 676
travelup.comUS$ 669
Destinia.comUS$ 2.134
Beoordeeld op 31 augustus 2021 via mobiele applicatie

Tijdens onze huwelijksreis hebben 4 nachten in dit hotel doorgebracht. De kamers waren ruim, prachtig ingericht en alles was aanwezig (haardroger, stijltang, stomer voor kledij, goede haarshampoo en conditioner, nespresso apparaat). Het hotel heeft de perfecte ligging aan Cala Nova. Het personeel was stuk voor stuk super vriendelijk en behulpzaam. Mooie bedden aan het zwembad, leuke bar. Het ontbijt was subliem, eeen buffet met alles wat je maar kunt bedenken (inclusief glas Ruinart) en dan kan je nog extra toast met avocado en ei, pannekoeken of acaibowl bestellen. Ik verjaarde ook tijdens ons verblijf en er werd een leuke attentie voorzien. Een bezoek aan restaurant Etxeco maakte onze reis af. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Customer Care, Marketing van BLESS Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2021

Beste Stephanie,

Dank u voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u van de geweldig en vers bereid ontbijt genoten hebt en de kamers waren uitstekend
We zijn blij dat ons bar personeel u een goede service heeft gegeven.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

Met vriendelijke groeten,

Naira Heredia

Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Even starten met de kleinste minpuntjes;
Tv van de Jacuzzi werkte niet en werd niets mee gedaan, buiten de vermelding dat deze niet werkt. Maar eigenlijk heb je deze niet nodig, daar het zicht op zee fenomenaal is!
Ik had geboekt en betaald voor 2 personen, maar ben alleen gekomen. Een kleine extra attentie was welkom geweest..

Maar het hotel, personeel, van de balie tot de mensen aan het zwembad (Fernando , hij kent je naam na de eerste bediening), allemaal super vriendelijk!!! Het design van het hotel, de luxe, de voorzieningen,...allemaal super in orde!

Lekker eten en drinken, echte merken (wat zelfs bij een 5* hotel eens kan tegenvallen), extreem proper en voldoende ruimte voor iedereen - overal!

De ligging.. langs een top strand. De uitgaansbuurten liggen wat verder, maar een huurwagen is sowieso aan te raden! Het eiland is ook klein genoeg om overal snel te zijn..

Ik zal dit hotel persoonlijk aanraden, alsook hier online!

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde alleen
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van BLESS Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019

Dear karlk445,

Thank you very much for your comment and your kind words about the hotel and the staff! We are pleased to know that you had an excellent experience at BLESS Hotel Ibiza!

All Pleasure Tenders Team works everyday to make all of our guests feel like at home; It is very satisfactory to read we reached this aim with you!

We really hope to host you again at BLESS next summer!

My best wishes for you.

Sonia F.

Beoordeeld op 28 september 2019 via mobiele applicatie

We staan op het punt dit prachtige hotel te verlaten. Wat een prachtig nieuw hotel is dit! Wij hadden een studio met zee zicht op de 4e verdieping. Prachtige, ruime , luxe kamer die van alle gemakken is voorzien. Personeel is fantastisch en wil t je graag naar de zin maken. Mooi zwembad met voldoende bedjes en top service (probeer zeker de rosé en de sushi of de Bless Wagyu burger!). Restaurants zijn ook top en voor wie niet elke avond in t hotel wil eten: er zijn twee restaurants op directe loopafstand waarbij de Aiyanna by far de beste vonden. Locatie is rustig maar dat wilden we ook graag. Wij komen hier graag nog een keer terug! Thank you hotel Bless and Staff!

Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Customer Care van BLESS Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Beste Riekje71,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review over BLESS Hotel Ibiza.

Uw positieve beoordeling wordt zeer gewaardeerd. Het is zeer belangrijk voor ons om te weten hoe wij aan de verwachtingen van onze gasten voldoen. Uw complimenten over onze Team Members zullen worden doorgegeven binnen ons team.

Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u volgende jaar weer te mogen verwelkomen.

Warmest regards from the whole BLESS team,

Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van een kort weekje Bless Hotel Ibiza. Echt fantastisch!
Vanaf de aankomst tot en met het vertrek doet het vriendelijke personeel er alles aan om het naar je zin te maken.
De kamers zijn ruim, schoon en echt mooi.
Badkamer en de douche ruim en ook een goede druk op een mega-douchekop.
Bedden liggen heerlijk. Het zwembad is schitterend en heeft een prachtig uitzicht op de zee en het strand.
Ook het ontbijt en de restaurants zijn prima.
Wij zouden hier zeker graag nog eens terugkomen.
Gonzales, Juan Carlos, Sonia, Carlos, Gardenia, en al jullie collega’s heel erg bedankt voor de heerlijke tijd, ga zo door!

Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Customer Care van BLESS Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Beste Jvg41,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw lieve woorden over ons hotel

Wij streven er dagelijks naar om het het verblijf van de gast, zo comfortabel mogelijk te maken. Uw complimenten over onze collega's worden zeer gewaardeerd.

Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in BLESS Hotel Ibiza.

Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi, nieuw hotel.
Super aardig personeel, niks is teveel.
Mooie kamers, perfect ontbijt, buffetvorm en ook nog een menukaart waar je gerechten van kunt kiezen.Elke dag een andere show bij het zwembad.
Niks op aan te merken!

Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Customer Care van BLESS Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Beste Kim V,

Dank u voor de aangename recensie van ons hotel.

Voor ons is de tevredenheid van onze gasten heel erg belangrijk. Daarom zijn wij ook erg tevreden om te lezen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons op het hotel.

Wij kijken er naar uit om u snel weer terug te zien bij BLESS Hotel Ibiza.

Hartelijke groeten,