Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
Expedia.com
Official Hotel
eDreams
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.353)
Beoordelingen filteren
4.353 resultaten
Waardering van reizigers
1.344
1.464
836
399
310
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.344
1.464
836
399
310
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.353 beoordelingen
Beoordeeld op 7 augustus 2020

Er waren veel mensen maar alles werd, ivm Covid 19 in goede banen geleid. Eten in 3 shifts, ontsmetten, nette rijen voor bar, zodat iedereen keurig op znbeurt wachtte. Was dit maar altijd zo. 3 zwembaden (waarvan 1 met glijbanen), hotel pal aan het strand gelegen. Met heel veel activiteiten. Kamer met zijzicht zee biedt eenvoudige kamers dichtbij zee, restaurants en zwembaden. Echt een aanrader. Eten was heerlijk. Ook de specialiteitenrestaurants zijn zeker de moeite waard. Ivm Covid geen grote shows, maar af en toe een livebandje bij de Beachbar. Gezellig en bekende dansnummers. Een klein minpuntje is dat je niet dagelijks een fles water op de kamer krijgt. Wij kunnen niet uit de kraan drinken. Daarnaast is er niet veel te doen in de buurt. Ligt erg afgelegen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Petra W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LABRANDA Sandy Beach, Guest Services / Front Office van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Petra,

''Kalimera'' from Corfu!

Thank you for choosing LABRANDA Sandy Beach Resort for your summer holiday and for taking some time to review your recent experience.

We are more than happy to know that you enjoyed our facilities and quality of services.

Your valuing our daily efforts to keep our guests safe and well is of utmost importance to us.

It has been a pleasure serving you during your stay and we look forward to welcoming you back again soon!

Kind regards,
LABRANDA Sandy Beach Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2020

Bij aankomst (11:00) hebben we tot 18:00 op onze kamer moeten wachten. Receptie is hectisch en druk.
Bij aankomst op de kamer (suite 8008) die netjes was met een enorm balkon, liepen we tegen een aantal mankementen aan. Gordijn op 1 kamer kon niet dicht omdat zowat alle haken afgebroken waren. Airco op 1 kamer kon niet uit. Verlichting boven de douche van 1 badkamer hing uit het plafond. Gordijn en airco werden de volgende dag gerepareerd, de lamp op de badkamer heeft 12 dagen lang uit het plafond gehangen.
Alle extra’s die bij het boeken van de suite beloofd worden waren er niet. Geen wijn en fruitmand bij aankomst, minibar werd niet gevuld (op de laatste dag van ons verblijf kregen we een voucher zodat je frisdrank en bier bij de poolbar kon halen voor in de minibar).
Ook een late checkout zat bij de kamer inbegrepen, toch probeerde ze bij de receptie je €30 euro te laten betalen.

Restaurant vonden we goed! Het eten was erg lekker en divers. Drankjes aan de poolbar werden in slappe plastic bekers geserveerd.

Zowel voor het zwembad als strand moest je vroeg ligbedjes reserveren, anders had je de hele dag geen plek.

‘S avonds liepen we naar het dorpje om wat te drinken. De rijen bij de strandbar waren enorm en wederom in plastic geserveerd.

We zullen niet terugkeren naar dit hotel. Voor ons was het op het restaurant na nogal vergane glorie.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank 572eveliend
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LABRANDA Sandy Beach, Εξυπηρέτηση πελατών/Υποδοχή van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020
Google-vertaling

Dear 572eveliend,

"Kalispera" from Corfu and LABRANDA Sandy Beach Resort!

Thank you for choosing to stay at LABRANDA Sandy Beach Resort and for taking the time to post your review.

We are happy that the food quality and selection met your expectations.

We continuously strive to improve our services; therefore, feedback from our guests is highly appreciated.

Please kindly note that due to the new protocols and regulations, we are not allowed to offer fruit and wine in the rooms anymore. For the same reason, minibar items (apart from bottles of water) are now collected from the hotel bars and not found in the rooms.

Moreover, kindly be informed that the Hotel does not allow reserving sunbeds and guests are instructed by the staff and written signs to avoid doing so. Unfortunately, not all guests follow the rules.

We apologize for any inconveniences during your stay after the first few days of the hotel opening, and we would like to highlight that our guests' observations allow us to keep up the hard work to improve our positive aspects and correct any other defects.

We hope that we will have a second chance to welcome you back in the future!

Kind Regards,
LABRANDA Sandy Beach Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2020

“Aankomst na een lange busrit zeer chaotisch bij de receptie we hadden 2 kamers geboekt maar er stond er bij hun maar 1 in het systeem na lang wachten 2de kamer geregeld om 15.00 uur beschikbaar.

Om 15.00 uur sleutelkaart ophalen voor kamer kamer nog niet klaar na een stevig woord gesproken te hebben was het opeens geregeld en sleutel werd afgegeven tot onze stomme verbazing werkte de sleutel niet op het slot en moesten we weer terug lopen om het opnieuw te laten activeren. Eindelijk op kamer zagen we een tussen deur tussen twee kamers op zich geen probleem tot dat we s`nachts wakker werden van een huilend kind en pratende ouders letterlijk te verstaan na paar dagen vertrokken deze mensen en kwam er een ander stel dat we alleen hoorden praten en douchen zo gehorig zijn de kamers. Tot we de tweede week terug kwamen van het uit eten en op de kamer kwamen en deze vol stond van de sigaretten rook alles ventileren voor het slapen gaan hier melding van gedaan bij schoonmaak en we moesten maar naar de receptie. Volgende dag weer en toen waren er twee controlerende dames van de schoonmaak wij deur geopend en ze het laten ruiken schouder ophalend en er vervelend vonden ze het we moeten maar weer naar de receptie.

Tot we allemaal achter elkaar ziek werden was de lol van deze vakantie er wel af navraag gedaan waar het water vandaan kwam voor de frisdrank bij de guest service gevraagd schouder ophalend en weer geen antwoord ga maar na de receptie ander personeel gevraagd geen antwoord. Weer na de receptie want de sleutelkaart deed het weer niet gemeld dat we ziek waren geweest o vervelend was het antwoorden gevraagd welk water ze gebruikten antwoord ga maar naar de guest service. Hier heen gegaan en alles maar eens gemeld wat zijn u kamer nummers 7012 en 7013 er wordt gefilterd leidingwater gebruikt voor frisdrank verder schouder ophalend en ze zou er op terug komen nou nee dus. Het ontbijt buffet is goed lunch en diner eentonig en verveeld snel erg massaal allemaal.”

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank RolandVolmer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juli 2019

Het hotel is goed en het personeel heel erg enthousiast. Het eten is over heel de dag goed verzorgd. De dranken zijn fris en er is veel keuze. Onze vakantie hier was echt super.
Zeker een aanrader voor anderen

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ricky M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LABRANDAS1, Guest Relations Manager van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2019
Google-vertaling

Dear Ricky M,

Thank you for your kind comments on this website.
We take great pleasure that you thoroughly enjoyed your stay and you had such a nice time.
We look forward to welcoming you all back to the Labranda Sandy Beach Resort very soon.


Kind regards
Hotel Management
Labranda Sandy Beach

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotelkamer hebben we er drie van gehad twee waar de airco en douche stuk was deuren naar balkon die niet sluiten de derde kamer naar weer klagen bij receptie gekregen maar daar deed de airco het gelukkig wel maar de rest is ook triest er word slecht schoongemaakt
Eten was goed te doen het was ook heel druk bedjes optijd gaan liggen anders is alles bezet ook op het strand is het vol
Planken bij zwembad zitten er een hoop los je zakt soms zo weg enkel brekers
Receptie is niet heel vriendelijk guestroom helpt je wel aan een andere kamer maar die is helaas niet aldoor open
Dit hotel verdiend niet de sterren die het heeft
Ga tien min aan de balie staan bij receptie en het regent klachten over de kamers waar een hoop stuk is en vooral airco,s en douchekoppen

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank angeliquebolhuis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
hotel_responsible, Manager van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018
Google-vertaling

Dear angeliquebolhuis,
Thank you for your review here on TripAdvisor.

We are glad to know that overall you enjoyed your holiday with us. However, we are sorry for your inconveniences. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect vacation experience for all our guests.

We thank you for being our guest and we hope to welcome you back.

Kind regards,
Sandy Beach Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken