Beoordeeld op 4 januari 2020

“Aankomst na een lange busrit zeer chaotisch bij de receptie we hadden 2 kamers geboekt maar er stond er bij hun maar 1 in het systeem na lang wachten 2de kamer geregeld om 15.00 uur beschikbaar.

Om 15.00 uur sleutelkaart ophalen voor kamer kamer nog niet klaar na een stevig woord gesproken te hebben was het opeens geregeld en sleutel werd afgegeven tot onze stomme verbazing werkte de sleutel niet op het slot en moesten we weer terug lopen om het opnieuw te laten activeren. Eindelijk op kamer zagen we een tussen deur tussen twee kamers op zich geen probleem tot dat we s`nachts wakker werden van een huilend kind en pratende ouders letterlijk te verstaan na paar dagen vertrokken deze mensen en kwam er een ander stel dat we alleen hoorden praten en douchen zo gehorig zijn de kamers. Tot we de tweede week terug kwamen van het uit eten en op de kamer kwamen en deze vol stond van de sigaretten rook alles ventileren voor het slapen gaan hier melding van gedaan bij schoonmaak en we moesten maar naar de receptie. Volgende dag weer en toen waren er twee controlerende dames van de schoonmaak wij deur geopend en ze het laten ruiken schouder ophalend en er vervelend vonden ze het we moeten maar weer naar de receptie.

Tot we allemaal achter elkaar ziek werden was de lol van deze vakantie er wel af navraag gedaan waar het water vandaan kwam voor de frisdrank bij de guest service gevraagd schouder ophalend en weer geen antwoord ga maar na de receptie ander personeel gevraagd geen antwoord. Weer na de receptie want de sleutelkaart deed het weer niet gemeld dat we ziek waren geweest o vervelend was het antwoorden gevraagd welk water ze gebruikten antwoord ga maar naar de guest service. Hier heen gegaan en alles maar eens gemeld wat zijn u kamer nummers 7012 en 7013 er wordt gefilterd leidingwater gebruikt voor frisdrank verder schouder ophalend en ze zou er op terug komen nou nee dus. Het ontbijt buffet is goed lunch en diner eentonig en verveeld snel erg massaal allemaal.”

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 juli 2019

Het hotel is goed en het personeel heel erg enthousiast. Het eten is over heel de dag goed verzorgd. De dranken zijn fris en er is veel keuze. Onze vakantie hier was echt super.
Zeker een aanrader voor anderen

Datum van verblijf: juli 2019
LABRANDAS1, Guest Relations Manager van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2019

Dear Ricky M,

Thank you for your kind comments on this website.
We take great pleasure that you thoroughly enjoyed your stay and you had such a nice time.
We look forward to welcoming you all back to the Labranda Sandy Beach Resort very soon.

Kind regards
Hotel Management
Labranda Sandy Beach

Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotelkamer hebben we er drie van gehad twee waar de airco en douche stuk was deuren naar balkon die niet sluiten de derde kamer naar weer klagen bij receptie gekregen maar daar deed de airco het gelukkig wel maar de rest is ook triest er word slecht schoongemaakt
Eten was goed te doen het was ook heel druk bedjes optijd gaan liggen anders is alles bezet ook op het strand is het vol
Planken bij zwembad zitten er een hoop los je zakt soms zo weg enkel brekers
Receptie is niet heel vriendelijk guestroom helpt je wel aan een andere kamer maar die is helaas niet aldoor open
Dit hotel verdiend niet de sterren die het heeft
Ga tien min aan de balie staan bij receptie en het regent klachten over de kamers waar een hoop stuk is en vooral airco,s en douchekoppen

Datum van verblijf: augustus 2018
hotel_responsible, Manager van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Dear angeliquebolhuis,
Thank you for your review here on TripAdvisor.

We are glad to know that overall you enjoyed your holiday with us. However, we are sorry for your inconveniences. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect vacation experience for all our guests.

We thank you for being our guest and we hope to welcome you back.

Sandy Beach Resort

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Voor de kinderen is het hier super, maakt niet uit wat taal dat je spreekt ze doen altijd hun best voor de kinderen en zorgen zeker heel goed voor hen, dit is het eerst hotel in twaalf jaar waarvan de kidsclub super is.
Het hotel op zich veel te doen mooie omgeving alleen de kamers zijn te oud en het eten kan beter.

Datum van verblijf: juli 2018
LABRANDA S, Manager van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Dear Leanda P,

Thank you for choosing Labranda Sandy Beach for your holiday accomodation and for taking the time to upload such a positive review. We are delighted to hear that you had such a lovely time in our resort and that you thoroughly enjoyed the kid's club activities and programme. Rest assured that we will take your feedback regarding the rooms and the food into consideration as your feedback is of great importance to us.
We hope to have the opportunity to host you again in the future and become your home away from home.

Hotel Management
Labranda Sandy Beach

Beoordeeld op 15 april 2018

We kwamen maar 's avonds laat aan in het resort waardoor we het avondeten hadden gemist maar de receptionist was zo vriendelijk dat hij op voorhand voor iedereen enkele boterhammen met kaas en hesp had voorzien zodat we niet met een lege maag naar bed moesten. Het eten zelf ook was enorm lekker, je hebt ook keuze tussen verschillende restaurants waardoor je niet telkens hetzelfde moet eten. Het team die zorg voor de animatie zijn alsook top! Heel vriendelijk! Het enige minpuntje aan deze vakantie was dat je 's avonds niet ongestoord nog eens naar het strand kon zonder dat er mensen aan de uitgang van het hotel stonden met allerlei spulletjes die ze verkochten. Hier gingen ze soms wat ver in door bijvoorbeeld een roos in uw hand te duwen waarna ze u niet meer gerust lieten.. Maar voor de rest TOP!

Datum van verblijf: augustus 2017
hotel_responsible, Manager van Labranda Sandy Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2018

Dear Kimberly V,
Thank you very much for publishing such a lovely feedback on TripAdvisor.

We enjoyed reading your kind words and was delighted to know that we met your expectations and created a memorable experience. We have passed your lovely feedback to our team, they were thrilled to hear that you were particularly pleased with their excellent service.

Our doors are always open for your welcomed return.

Sandy Beach Resort Team