2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 721
TravelocityUS$ 721
TraveluroUS$ 820
Beoordeeld op 9 mei 2019

Een warm welkom. op de luchthaven al, was een voorbode van de gastvrijheid in het hotel zelf. Leden van de staf allen zeer aardig en voorkomend; van ontbijt tot aan de late-night surprise in de koelkast. De ligging dichbij de Cathedral 'boven' en op loopafstand van de stad 'beneden'. Elke dag weer een plezier om de wandelingen te mogen maken. Mirador de Alt Vila is werkelijk een aanrader; ook de huur van een auto werd met groot gemak door de staf geregeld. Kamer was comfortabel en zonder meer uitstekend.

Kamertip: Straatzicht biedt het beste uitzicht (straat is nagenoeg autovrij, dus rustig)
Datum van verblijf: april 2019
miradoribiza, Director de Recepción van Hotel Mirador de Dalt Vila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Beste gast,

Bedankt voor het beoordelen van ons op Tripadvisor. Het was ons een genoegen u te mogen hosten en we zijn zo blij om te horen dat u genoten heeft van uw ervaring met ons.

Kom alsjeblieft terug wanneer je de volgende bent in Ibiza.

Al het beste van het hele team.
Anna Zanapa - front office manager

Beoordeeld op 7 november 2017

De place to be wanneer je van top kwaliteit en lux eten wil genieten in de Dalt Vila! Heerlijke octopus en coquilles op prachtig opgemaakte borden. Niet goedkoop maar de ervaring waard! Ga zeker een keer terug naar Dat Vila en hotel/restaurant Mirador

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 februari 2017

Een geweldig hotel met super aardige staff. Altijd een warm welkome. Mooie kamers, goed ontbijt en alle service die je maar wensen kunt. Gewoon een heerlijk klein comfortabel hotel dit hotel is zeker aan te raden voor iedereen die luxe wil en discretie.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
miradoribiza, Director de Recepción van Hotel Mirador de Dalt Vila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2017

Dear customer,

Our pleasure is to have guests like you who choose our hotel every year for your holidays in Ibiza and to be able to take care of you and attend you as if you were in your own home!

Proud to be your best choice,

See you soon!
Anna Zanapa

Beoordeeld op 26 september 2016

Op een minder mooie dag op Ibiza besloten we naar de oude stad te gaan. Dat was een misvatting want alle, in onze beleving, andere toeristen gingen die dag ook. Erg druk dus. Eenmaal helemaal boven aan gekomen zagen we een gezellig terras waar we ook konden eten en belangrijker er was een plaatsje vrij. We namen plaats aan en gezellig tafeltje met net nog een beetje zon. De mensen naast ons waren hun bestelling aan het opgeven van de lunch kaart. Het ene na het andere lekker gerecht bestelde ze. Helaas toen wij aan de beurt waren mochten we alleen nog maar van het bar menu bestellen. Dat is zo'n gemiste kans, voor ons dan. We konden kiezen uit kroketten of spaghetti bolognese met daarbij een Verdegio, witte wijn. Eerlijk is eerlijk, beide waren zeer smaakvol. Ondanks dat we iets anders hadden willen eten. Donkere wolken pkate zich intussen samen en toen we net aan de koffie zaten brak de hemel open en stortte de regen naar naar beneden. In de bescheiden hotelbar zijn we gaan schuilen en vele met ons. We hebben ons daar verder nog maar tegoed gedaan aan een paar heerlijke Verdegio's.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 mei 2014

Dit hotel biedt alles wat je van een 5 sterren Hotel mag verwachten. Luxe, geweldige service en dat alles in een schitterende middeleeuwse omgeving van Dalt Villa. Het mooist is dat je na een lekker dagje strand, weg noem maar op, je auto voor het hotel neer zet, je de sleutel af geeft en het hotel zorgt voor de rest. Veel leuke restaurantjes in de buurt!

Kamertip: kamer met balkon
Datum van verblijf: mei 2014