Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 504
Hotels.comUS$ 504
PricelineUS$ 499
TravelocityUS$ 504
eDreamsUS$ 499
Prestigia.comUS$ 521
Beoordeeld op 7 juni 2019

Zeer vriendelijk personeel. We hadden een leuke nette kamer met terrasje. Loungeset op het terras, goed ontbijt. Heel aangenaam vertoeven op de sky bar, niet duur om iets te drinken of te eten. We vonden wel dat de kamers en eigenlijk alle ruimtes in het hotel klein uitvallen.

Datum van verblijf: mei 2019
Hotel_MiM_EsVive, Front Desk van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Dear Erwin,

Thank you so much for taking the time to write such a glowing review. It´s flattering to learn you appreciated all the facilities the hotel has to offer.
In reference to the size of the rooms and areas, we take the opportunity to inform you that it is a listed building from 1959 so unfortunately we can not act in that matter. Nevertheless the hotel has experienced many refurbishments over the years and we keep updating and redecorating every summer our facilities.
We hope we have the chance to welcome you again.

Lucia Lopez

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol, goed onderhouden hotel.
Kamers en bijbehorende badkamers zijn niet groot, maar voldoen aan alle eisen en zijn wel sfeervol. Gezellig zwembad, lekker ontbijt met ruime keus. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Hotel staat iets van zee af; tussen de gebouwen aan overzijde door is er wat zeezicht.

Datum van verblijf: mei 2019
Hotel_MiM_EsVive, Front Desk van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review. Feedback is really important to us as it helps as improve.
We are pleased to know you found our facilities met all your requirements and hope to see you back some time.

Lucia Lopez Balestrini

Beoordeeld op 2 oktober 2018

Heel fijn hotel op een topligging! Supervriendelijk personeel, lekker eten, leuke muziek aan het zwembad. Perfect ontbijtbuffet. Ook de spa is zeker een aanrader, één van de beste massages uit mn leven gehad.Enige opmerking is dat de kamers vrij klein zijn, vooral dan de badkamer. Aangezien we een superior room hadden geboekt, had ik hier iets meer ruimte verwacht. Maar het comfort van de bedden maken hier veel goed. Over het algemeen zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: september 2018
Hotel_MiM_EsVive, Front Office Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

Dear guests

We thank you for such an amazing review about your stay. We are very happy to know you have enjoyed and had one of the best massages of your life at the Virtue Wellness.
Next time you are planning tovisit us, please contact us directly in order to offer you the best advice about our rooms categories.

All the best,

Beoordeeld op 14 september 2018

We hadden verwacht om een heerlijk weekje te verblijven in een mooi boutique hotel op een gunstige locatie en dat was ons best wel wat geld waard. Echter, in werkelijkheid was niets zoals wij verwacht hadden, wat een enorme teleurstelling! Op de foto’s zagen het hotel en de kamers er erg mooi en luxe uit, maar in werkelijkheid was het een zeer matig hotel. Onze kamer was zeer klein, om over de badkamer nog maar niet te spreken. Wij hadden een suite met balkon geboekt met uitzicht op zee (?) voor een prijs van ca. 300 (!) euro per nacht, dus dan verwacht je toch iets meer ruimte en iets meer comfort. En tja, zeezicht….als je tussen twee oude appartementencomplexen door keek, zag je nog net een klein stukje zee. Het ontbijt was o.i. oke, maar niet meer dan dat en vooral heel erg gericht op Engelse gasten. Verder was het zwembad ook veel kleiner dan de foto’s doen vermoeden en was het er heel erg druk met veel rumoerige gasten, die vanaf het ontbijt tot ’s avonds laat met veel kabaal, drank en sigaretten in en rondom het zwembad zaten. Complete chaos. Niet fijn! Tot zover dus onze verwachting voor een relaxt en luxe weekje in een fijn hotel. Wij zijn al in veel (goede) hotels over de hele wereld verbleven, maar dit hotel was voor ons qua prijs-kwaliteit, toch echt het slechtste hotel ever.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018

Een heerlijke uitvalsbasis om zowel playa d’n bossa als Ibiza-stad te ontdekken.
Supermarkt om de hoek, auto/scooterverhuur op 500 meter lopen.
Heerlijke bedden met 4 kussens pp naar keuze op een stijlvol ingerichte kamer...
Externe geluiden hebben wij niet gehoord.. En zeer behulpzaam oprecht vriendelijk personeel...

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel_MiM_EsVive, Front Office Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear guests

We would love to thank you for such a nice review about us. We are very glad to read that you felt very comfortable in our location and we will surely pass your compliments to all our staff.

We look forward to your next stay at MiM Ibiza!