7 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 414
PricelineUS$ 418
Hotels.comUS$ 414
TravelocityUS$ 414
Orbitz.comUS$ 414
Prestigia.comUS$ 428
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Heel fijn hotel op een topligging! Supervriendelijk personeel, lekker eten, leuke muziek aan het zwembad. Perfect ontbijtbuffet. Ook de spa is zeker een aanrader, één van de beste massages uit mn leven gehad.Enige opmerking is dat de kamers vrij klein zijn, vooral dan de badkamer. Aangezien we een superior room hadden geboekt, had ik hier iets meer ruimte verwacht. Maar het comfort van de bedden maken hier veel goed. Over het algemeen zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: september 2018
Hotel_MiM_EsVive, Front Office Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

Dear guests

We thank you for such an amazing review about your stay. We are very happy to know you have enjoyed and had one of the best massages of your life at the Virtue Wellness.
Next time you are planning tovisit us, please contact us directly in order to offer you the best advice about our rooms categories.

All the best,

Beoordeeld op 14 september 2018

We hadden verwacht om een heerlijk weekje te verblijven in een mooi boutique hotel op een gunstige locatie en dat was ons best wel wat geld waard. Echter, in werkelijkheid was niets zoals wij verwacht hadden, wat een enorme teleurstelling! Op de foto’s zagen het hotel en de kamers er erg mooi en luxe uit, maar in werkelijkheid was het een zeer matig hotel. Onze kamer was zeer klein, om over de badkamer nog maar niet te spreken. Wij hadden een suite met balkon geboekt met uitzicht op zee (?) voor een prijs van ca. 300 (!) euro per nacht, dus dan verwacht je toch iets meer ruimte en iets meer comfort. En tja, zeezicht….als je tussen twee oude appartementencomplexen door keek, zag je nog net een klein stukje zee. Het ontbijt was o.i. oke, maar niet meer dan dat en vooral heel erg gericht op Engelse gasten. Verder was het zwembad ook veel kleiner dan de foto’s doen vermoeden en was het er heel erg druk met veel rumoerige gasten, die vanaf het ontbijt tot ’s avonds laat met veel kabaal, drank en sigaretten in en rondom het zwembad zaten. Complete chaos. Niet fijn! Tot zover dus onze verwachting voor een relaxt en luxe weekje in een fijn hotel. Wij zijn al in veel (goede) hotels over de hele wereld verbleven, maar dit hotel was voor ons qua prijs-kwaliteit, toch echt het slechtste hotel ever.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018

Een heerlijke uitvalsbasis om zowel playa d’n bossa als Ibiza-stad te ontdekken.
Supermarkt om de hoek, auto/scooterverhuur op 500 meter lopen.
Heerlijke bedden met 4 kussens pp naar keuze op een stijlvol ingerichte kamer...
Externe geluiden hebben wij niet gehoord.. En zeer behulpzaam oprecht vriendelijk personeel...

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel_MiM_EsVive, Front Office Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear guests

We would love to thank you for such a nice review about us. We are very glad to read that you felt very comfortable in our location and we will surely pass your compliments to all our staff.

We look forward to your next stay at MiM Ibiza!

Kind regards,

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend luxe hotel, nog vriendelijker personeel, mooie rooftopbar, aan alles is gedacht. De prijs is iets hoger dan gemiddeld maar dat is het dubbel en dwars waard. Nextlevel service en denken met je mee! Top hotel!!

Datum van verblijf: juni 2018

Dear guests

Many thanks for having the time to write this amazing review about your stay with us.
We feel very proud to have been rated as 'fantastic' by you, and we hope to keep our quality standards even higher by the time of your next visit with us.

Kindest regards,

Beoordeeld op 14 april 2018

Mooi hotel, nog wel wat afwerking nodig. Zeer kleine kamer en mini badkamer. Ontbijt is ok maar niets bijzonder. Goede locatie, niet het beste strand. Op 20 min wandelen van de oude stad. Bij mooi weer zeer fijn terras boven.

Datum van verblijf: april 2018