5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 504
Hotels.comUS$ 504
PricelineUS$ 499
TravelocityUS$ 504
eDreamsUS$ 499
Prestigia.comUS$ 521
Beoordeeld op 13 juli 2018

Een heerlijke uitvalsbasis om zowel playa d’n bossa als Ibiza-stad te ontdekken.
Supermarkt om de hoek, auto/scooterverhuur op 500 meter lopen.
Heerlijke bedden met 4 kussens pp naar keuze op een stijlvol ingerichte kamer...
Externe geluiden hebben wij niet gehoord.. En zeer behulpzaam oprecht vriendelijk personeel...

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel_MiM_EsVive, Front Office Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear guests

We would love to thank you for such a nice review about us. We are very glad to read that you felt very comfortable in our location and we will surely pass your compliments to all our staff.

We look forward to your next stay at MiM Ibiza!

Kind regards,

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend luxe hotel, nog vriendelijker personeel, mooie rooftopbar, aan alles is gedacht. De prijs is iets hoger dan gemiddeld maar dat is het dubbel en dwars waard. Nextlevel service en denken met je mee! Top hotel!!

Datum van verblijf: juni 2018

Dear guests

Many thanks for having the time to write this amazing review about your stay with us.
We feel very proud to have been rated as 'fantastic' by you, and we hope to keep our quality standards even higher by the time of your next visit with us.

Kindest regards,

Beoordeeld op 14 april 2018

Mooi hotel, nog wel wat afwerking nodig. Zeer kleine kamer en mini badkamer. Ontbijt is ok maar niets bijzonder. Goede locatie, niet het beste strand. Op 20 min wandelen van de oude stad. Bij mooi weer zeer fijn terras boven.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Met Pasen dit hotel bezocht wat wil zeggen dat het nog lekker rustig was.

+ mooi hotel, mooi design
+ nette kamers met fijne badkamer en balkon
+ vriendelijk personeel, spreken goed Engels bij receptie
+ prima ligging, op loopafstand paar leuke en goede restaurants

- gehorige kamers
- je kunt je auto nergens fatsoenlijk parkeren, meerdere malen kwartier moeten rondrijden

Dan nog even over het ontbijt.
is goed, maar de extra opties (als omeletje, wafels, etc) kosten extra. Bij dit type hotel zou je verwachten dat het inclusief was. Geen verse sappen bij ontbijt maar uit plastic pakken die worden bijgeschonken in een kan. Wel heerlijke koffies!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2017

Geweldig hotel voor een ongelofelijk goede prijs. Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam! Locatie is perfect. Ontbijt erg ruim in keuzen en uitzicht vanaf rooftop adembenemend. Wij gaan hier zeker nog terugkomen.

Datum van verblijf: oktober 2017
EsViveHotel, Guest Relations Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Dear guests

Many thanks for this amazing review.
Looking forward to your next visit with us!

Best regards,