5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 504
Hotels.comUS$ 504
PricelineUS$ 499
TravelocityUS$ 504
eDreamsUS$ 499
Prestigia.comUS$ 521
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Met Pasen dit hotel bezocht wat wil zeggen dat het nog lekker rustig was.

+ mooi hotel, mooi design
+ nette kamers met fijne badkamer en balkon
+ vriendelijk personeel, spreken goed Engels bij receptie
+ prima ligging, op loopafstand paar leuke en goede restaurants

- gehorige kamers
- je kunt je auto nergens fatsoenlijk parkeren, meerdere malen kwartier moeten rondrijden

Dan nog even over het ontbijt.
is goed, maar de extra opties (als omeletje, wafels, etc) kosten extra. Bij dit type hotel zou je verwachten dat het inclusief was. Geen verse sappen bij ontbijt maar uit plastic pakken die worden bijgeschonken in een kan. Wel heerlijke koffies!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2017

Geweldig hotel voor een ongelofelijk goede prijs. Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam! Locatie is perfect. Ontbijt erg ruim in keuzen en uitzicht vanaf rooftop adembenemend. Wij gaan hier zeker nog terugkomen.

Datum van verblijf: oktober 2017
EsViveHotel, Guest Relations Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Dear guests

Many thanks for this amazing review.
Looking forward to your next visit with us!

Best regards,

Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin drie nachten doorgebracht in Hotel Es Vive. Fijn hotel met een verrassende fijne sfeer. Wij zijn vroeg aangekomen en mochten zonder problemen nog bij het ontbijt aanschuiven, gebruik maken van een douche en we konden onze koffer (onbeheerd)achter laten zodat we alvast onze gang konden gaan totdat we de kamer op konden. De kamer was fijn, hele goede bedden. Badkamer iets minder omdat je hier toch wat onafgewerkte hoekjes had en de afvoer kon de hoeveelheid water van de (erg fijne) regendouche niet aan. Hierdoor liep het water tot de slaapkamer als je de kraan voluit zou zetten. Ontbijt is goed, beetje eenzijdig. Wel kun je extra gerechten bestellen tegen een flinke prijs. (Acaïbowl of smoothie voor €10 p.s) Personeel achter de receptie is erg vriendelijk, bij het ontbijt arrogant. Dakterras is heerlijk, hier heb je tot laat volop zon! Bestel hier sushi, een wijntje, sluit je ogen, geniet van de zon en je bent een gelukkig mens :)

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017

We hadden half pension maar het eten was helemaal niet lekker en de ganse week dezelfde menu.
We konden ook ons half pension niet omruilen naar lunch ipv diner
We hebben dan ook maar 2ml ipv 6 maal in het hotel gegeten.
De grond van de kamers was niet proper en werd de ganse week niet gereinigd.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 2 juli 2017

Mooi hotel met luxe uitstraling. Schone kamer, niet al te groot maar prima met fijne (kleine) badkamer. Uitzicht op voorkant (beperkt zeezicht) is wel een aanrader. Kamer aan achterzijde kijkt uit op drukke (rommelige) straat. Ontbijt prima met genoeg keuze. 1x avond eten genuttigd waar we lekker buiten bij het zwembad hebben kunnen zitten. Geweldig dakterras waar je na een dagje strand nog lekker kunt lounge met lekker drankje en live DJ. Ligging is prima met genoeg andere eetgelegenheden in de buurt. Je heb wel een auto nodig om naar andere (leukere) strandjes te kunnen gaan.

Kamertip: zou een kamer aan voorzijde nemen met balkon.
Datum van verblijf: juni 2017
EsViveHotel, Guest Relations Manager van Hotel MIM Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Dear Luc

Many thanks for your time in writing this review.
As we always say, our client's feedback is the moest essential tool that keeps up improving day by day.

Hoping to welcome you in a near future :)

All the best,