15 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vibra Hotels
FindHotel
Expedia.comUS$ 345
Hotels.comUS$ 345
HurbUS$ 395
Beoordeeld op 30 september 2021

Wij zijn zeer tevreden over ons 5 daags verblijf in dit hotel.. het was super schoon super service en zou hier zeker terugkomen. Het is dicht bij het centrum en alle benodigheden. Het ontbijt was helemaal prima..

Datum van verblijf: september 2021
Patricia Natherova, Director General van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2021

Beste klant,

Hartelijk dank voor het delen van deze vriendelijke woorden. We zijn blij om te weten dat de nabijheid van Ibiza of het gevarieerde ontbijt aan uw verwachtingen hebben voldaan. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons etablissement.

Beoordeeld op 30 september 2021

Vacay! Heerlijk verblijf! Very Nice hotel! Echt een aanrader! Het ligt centraal en je bent binnen 10 minuten in Ibiza stad. De appartementen zijn school en groot. Hier kun je makkelijk met drie mensen verblijven. Het ontbijt was erg gevarieerd en goed verzorgd! ✈️✈️✈️ Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: september 2021

Beste gast, Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen met andere Tripadvisor-gebruikers. We zijn blij om te weten dat de ligging van het hotel ten opzichte van het strand en Ibiza-stad naar wens is geweest. Ook vinden we het fijn om te weten dat het ontbijt aan uw verwachtingen heeft voldaan. We proberen een gevarieerd ontbijt aan te bieden met de beste kwaliteit.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen bij uw volgende verblijf op het eiland.

Beoordeeld op 25 september 2021

Hoi mijn is Linda en sliep op een logeerbed. Die lag helemaal niet fijn. Kom ik dezelfde avond in het hotel en er stond een compleet nieuw bed.Echt super geregeld. TOP! Ontbijt is ook goed. We hebben een fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2021
Patricia Natherova, Director General van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw opmerking, we zijn blij dat u een aangenaam verblijf in ons hotel heeft gehad en we zullen uw mooie woorden overbrengen aan het hotelpersoneel. We hopen je weer te zien. Wij blijven tot uw beschikking voor alle informatie of vragen die u heeft.

Beoordeeld op 25 september 2021

Het is een mooi hotel, gelegen tegen Figueretas. De locatie is super. Je bent zo in Ibiza stad en Dalt Vila.
We hebben super mooi zeezicht. Het personeel is heel vriendelijk. Ze helpen bij alles. Het ontbijt is uitgebreid en lekker! Kortom Top!

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw mening met andere Tripadvisor-gebruikers. We zijn blij om te weten dat de nabijheid van Ibiza, het heerlijke ontbijt of het prachtige uitzicht op zee uw vakantie tot een mooie herinnering hebben gemaakt. Tot slot wil ik u laten weten dat we uw mening zullen delen met alle hotelmedewerkers, omdat dit de beste manier is om hen te motiveren om te blijven verbeteren.

Beoordeeld op 25 september 2021

Wij hebben een week in jabeque gezeten en het was echt allemaal goed geregeld. Het bed in de woonkamer lag niet zo lekker en toen hebben ze er een ander bed neergezet. Het is ook dichtbij Ibiza stad. Je loopt zo de boulevard op. Ontbijt is ook prima. Mensen bij receptie zijn ook heel vriendelijk. Aanrader dus voor een weekje Ibiza

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening met ons.

We zijn blij om te weten dat het gevarieerde ontbijt of de nabijheid van Ibiza-stad u heeft bevallen. Tot slot willen we dat u weet dat we uw mening zullen delen met de medewerkers om ons te helpen blijven verbeteren.