Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.332)
Beoordelingen filteren
1.332 resultaten
Waardering van reizigers
586
441
174
61
70
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
586
441
174
61
70
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
12 - 17 van 1.332 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel annuleert boekingen en weigert vervolgens geld terug te geven. Ik heb ze denk ik 30 mails gestuurd. Ze reageren niet of kortaf met telkens nieuwe vragen. Met als klap op de vuurpijl een vragenlijst in het spaans wat je zelf maar moet vertalen. Het is daarna nog niet te begrijpen. Aan de balie spreken ze beter engels dan deze 'Romina'. Het is gewoon tijd rekken tot je het opgeeft. Ik heb het Europese Consumenten Centrum ingeschakeld. Nooit meer dit hotel voor mij!! Ik hoop dat ik andere mensen hiervoor kan behoeden, het gaat bij mij om ruim 800 euro.

Datum van verblijf: april 2020
Reistype: Reisde met vrienden
2  Bedank JLNDR
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Patricia Natherova, Director General van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2020
Google-vertaling

Dear JLNDR ,

we really regret any inconveniences caused to you due to the whole situation and, please, we will be so pleased to help you from our Quality Department via email : qualitycontrol@grupoplayasol.com

Once again we feel sorry and, please, do not hesitate to contact us.

Kindest regards,

Patricia Natherova
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Normaal ga ik zelf naar campings en hostel gezien ik student ben, dus dat zou deze review kunnen beinvloeden. Ik vond dit hotel echt top! Toen we aankwamen zagen we veel twintigers in weinig kleding in het hotel en waren bang dat we in een party hotel zaten. Dit viel mee. We hebben de helft van de nachten geluidsoverlast gehad van muziek, maar er was wel doorheen te slapen. Ander minpunt was dat we al twee dagen wc-papier op is en niet is aangevuld en de vloer al een paar dagen met zand zit en dus niet word schoongemaakt...
Pluspunt was de receptie, die was zeer vriendelijk en ook het barpersoneel aardig.
Super mooi wit zwembadgedeelte. Op bedje liggen met uitzicht over de zee en links zie je ibiza-stad. Latino dj’s / lounge dj’s draaien gedurende de dag relaxte muziek. Appartement kwam je binnen na een dag in de zon te hebben gelegen en was heerlijk koel. Goede airconditioning.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank Rachel T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
franciscoplayasolibi, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019
Google-vertaling

Dear Rachel,

First of all, we would like to thank you for sharing with other fellow users of TripAdvisor your experience at Aparthotel Playasol Jabeque Soul.

We are glad to know that you enjoyed your stay and we are very grateful to you for spending your time sharing your experience, it is very nice to read you liked the hotel, staff and our facilites. However, we regret the cleanliness were not to your liking and be sure that we will take the corrective measures in order to improve.

We would love to welcome you in the future. Please, don't hesitate to contact us next time you visit to Ibiza.

Kind Regards,
Francisco Fraile.
Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2019

We kozen het hotel vooral uit vanwege de mooie foto's op de website. In het echt zag het er ook zo uit. Ee n3-persoonsappartement met goede bedden, ook de slaapbank. De Wifi was niet zo goed en de pasjes om de deur open te maken weigerden regelmatig. Dit werd echter met een glimlach opgelost. Elke dag schone handdoeken en ook de lege flessen werden opgeruimd.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Jeanet K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Francisco F, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019
Google-vertaling

Dear Jeanet,

First of all, we would like to thank you for sharing with other TripAdvisor users your experience in Aparthotel Playasol Jabeque Soul.

We are working every day with the same goal, make our guest feel an incredible experience and comments like yours helps us so much, thank you for your positive review.

Once again, all the team thanks you for sharing your experience and we expect to see you again in your next visit to Ibiza.

Best regards,
Francisco Fraile.
Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juni 2019

goed hotel met prima appartement met mooi uitzicht, werd elke dag goed schoongemaakt en nieuwe handdoeken, wel veel lawaai in avond van restaurantjes aan de overkant en langslopende schreeuwende mensen.

Datum van verblijf: juni 2019
2  Bedank beverbeek
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Francisco F, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your time sharing a review about your stay and also for choosing us during your time In Ibiza. Your review helps us to improve our service.

We are deeply glad to see you enjoyed the hotel and consider it has good cleaning service and nice views. On the other hand, we are sorry to hear that there were so much noise outside on the sreet in the evening hours, that is something we can not controll at all but next time don't hesitate to go to the front desk for an alternative room. Thanks a lot for your review and hopefully we can welcome you back soon.

Best Regards,
Francisco Fraile.
Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is in de basis goed! Alles was schoon en netjes. alleen het restaurant gedeelte (buffet) viel erg tegen.. niet gevarieerd en koud. Ook was in onze ogen het restaurant personeel meer gefocust op de Spaanse gasten dan andere gasten.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank svenderweduwen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Francisco F, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019
Google-vertaling

Dear Sven,

First of all we want to thank you for sharing you experience with us about your recent visit to Aparthotel Playasol Jabeque Soul.

We are sorry to hear that we were unable to accomplish your full satisfaction with our food and beverage service and we would like to offer you an apology for the inconvenience you had during your stay.

Your comments will be taken into consideration in order to keep improving each guest´s experience. If we have known the problem before we have been able to find a solution while you were here. I assure you that we treat each guest equally being that our main goal.

Best regards and our sincere apologies,
Francisco Fraile.
Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken