16 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vibra Hotels
FindHotel
Hotels.comUS$ 345
Expedia.comUS$ 345
HurbUS$ 395
Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Stja waar zal ik beginnen..
Het hotel oogt mooi en verzorgd van de buitenkant maar binnen moeten de puntjes nog even op de i worden gezet.

Zwembad wordt niet al te best schoongemaakt en ligt vol zand en viezigheid. De kamers zijn niet schoon en beddengoed en handdoeken zaten vaak onder de vlekken.

Het ontbijt viel reuze tegen en is niet praktisch ingedeeld. Het brood en bestek ligt in de ene zaal en het beleg en de borden in de andere zaal. Het avond eten hadden wij tevens bij ons verblijf geboekt maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. De reden hiervoor is dat je pas om 20:00 uur toegang hebt tot het restaurant (wanneer je met kids reist is dit best laat). Over het algemeen in Spanje kan je vanaf 18:30 gebruik maken van het diner.

De luxere ligbedden zijn alleen beschikbaar tegen een betaling van € 25,- dmv. consumpties te machtigen aan de bar. De prijzen in het hotel en aan de bar zijn dubbel zo hoog als in Ibiza stad dus drankjes etc. kan je het best zelf mee nemen uit de supermarkt.

Ligging hotel best afgelegen! Alles moet bijna met de taxi.

Pluspunt van het verblijf het personeel bij de receptie en het uitzicht vanaf het balkon.

Voor ons zeker geen tweede keer!

Datum van verblijf: mei 2019
Francisco F, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your review with all Tripadvisor users. Your honest opinion helps us to improve our hotel services.

We deeply regret we could not meet your needs during your stay with us and we want to apologize for it. We would like to explain that the eight balinese beds have minimum consumption at bar but all the sunbeds are free of charge. It would have been very good to let reception (24 hours available) know all the issues during¨your stay and we would have found a straight solution, but once again our sincere apologies.

We take this oportunity to remind that Playasol Ibiza Hotels has several establishments on the island of Ibiza where we are sure we will able to provide the best service you deserve.

Best Regards,
Francisco Fraile.
Assistant Manager

Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ligging: Aparthotel 2,5 km lopen van Oude deel Ibiza stad (15-20 minuten). Route naar stad over boulevard van Ibiza stad.
Parkeren: Parkeer niet in hotel (20 euro per dag), maar parkeer gratis langs 1 van de zijstraatjes. Hier is altijd wel ergens plek.
Zwembad: Dit hotel ligt als een van de weinigen direct aan zee. 2 pooltafels. Meerdere mooie buitenzwembaden (geen zoutwater) direct aan zee. Groot genoeg om baantjes te trekken, en kids mogen hier lekker duiken en springen. Geen mooi strand hier. Zwemmen in zee dus elders op eiland.
Kamers: appartement heeft badkamer (bad), keuken met koelkast, terras met uitzicht op zee, slaapkamer met 2 1-persoonsbedden, en in de woonkamer een 1-persoonsbed en een slaapbank. Kamers wat verouderd. Kluis 10 euro borg. Elke dag worden 8 nieuwe handdoeken verzorgd. Dagelijks wordt schoon gemaakt.
Ontbijt: in lawaaierige ongezellige ontbijtzaal. Echter, ontbijt is uitgebreid en koffie goed.
Kortom, prima aparthotel voor gezin op ibiza. Prijs-kwaliteit zeer goed.

Datum van verblijf: oktober 2018
Francisco F, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Dear Edwin,

We are glad to hear you enjoyed your time with us.

Thank you for taking a few minutes to write your impression of our hotel and share your experience with other fellow travelers.

Also thank you for choosing the Aparthotel Jabeque Soul for your holidays and we apologize for the fact that you maybe didn´t enjoy our breakfast place, but would like you to know that we give much value to any suggestion or advice that our customers provide us.

We would love to welcome you in the near future. Please, don't hesitate to contact us next time you visit the city.

Francisco Fraile
Assistant Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Veel jongeren in het hotel en die zorgen voor veel overlast s’avonds! De beveiliging heeft het niet in de hand. Overdag denderen de schoonmaaksters met heel hard geluid door de kamers en de gangen. Onze kleine van 1 wordt elke keer wakker als ze s’middags ligt te slapen. We komen al meer dan 10 jaar op Ibiza en weten echt wel dat er feestende jongeren zijn maar we kozen voor dit hotel omdat het zogenaamd “kindvriendelijk” was. Dat is het dus niet. We hebben vaker op Ibiza in een kindvriendelijk hotel gezeten en daar werd wel rekening mee gehouden. Zonder kinderen erbij is het een prima hotel. Wellicht over gaan tot “adult only” hotel?

Datum van verblijf: juli 2018
Amin A, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Dear johanlinda2018,

Thank you very much for sending us your feedback after your holiday with us. We regret your stay was not as satisfactory as you expected because our aim is that our customers enjoy their stay and go home fully satisfied. I´m sorry this has not been the case with you.

Also thank you for choosing the Aparthotel Jabeque Soul for your holidays and we apologize for the fact that that our services have not lived up to your expectations, but would like you to know that we give much value to any suggestion or advice that our customers provide us.

The pursuit of customer satisfaction is our main goal. We´ll take note of your feedback and we´ll do our best to improve those aspects you have detailed above.

We apologize again for any inconveniences you have had in our Hotel and we inform you that Playasol Hotel Group has several establishments in Ibiza that might suit your needs better.

Amin Afassi,
Hotel Manager

Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Inchecken ging vrij makkelijk, heel erg vriendelijk personeel. Top!

Aangekomen bij het appartement (in de nacht) super!! Prachtig mooi.. mooie indeling meubels top. Bed wat minder.. maar goede plek met mooi uitzicht.

Helaas volgende ochtend in het licht, zijn de kamers en dan vooral de badkamer erg vies.. veel stof en als je onder de douche stapte was alles zwart,, en dan heb je alleen door de kamer gelopen. Direct aangegeven bij de schoonmakers en die zouden er wat aan doen, helaas viel t alsnog tegen. 2 dagen later nog een keer aangegeven en deze dame nam waar wij bij waren alle meubels goed af etc.. echter bleef De vloer toch minder.

Wij hadden ontbijt en diner.. ontbijt super!!! Niks op aan te merken uitgebreid en mooi. Echter het diner.. vreselijk! Neem dit er niet bij.. alles koud en hard en de lasagne is echt geen lasagne. Dit was echt heel er jammer.

Ook jammer dat je 20 euro per dag moet betalen voor de garage om een auto neer te zetten. Dit lijkt me een service die erbij moet zitten, zoals op booking.com staat aangegeven. Dit ook laten zien en toen hoefde we alleen de helft te betalen, maar goed wel jammer!

Verder is het hotel mooi en modern ingericht uiterlijk is echt top! 3 zwembaden etc heel erg mooi!

Jammer dat ik alleen maar filmpjes blijkbaar heb van de kamers en het uitzicht en alleen deze foto’s. Volgende keer zal ik meer foto’s maken van de appartementen en kamers!

Datum van verblijf: juni 2018
Amin A, Gerente van Aparthotel Vibra Jabeque Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Dear Mellanie F,

Thank you for choosing the Jabeque Soul for your recent holidays in this beautiful island and for leaving us a review.

We are pleased that you enjoyed your stay with us. On the other hand, we’re sorry that the Hotel didn’t meet your expectations in some aspects.

We appreciate your feedback, as it helps us understand where we could improve in the near future, so please accept my apologies for our less than attentive care with regard to our cleaning department. This was not to our standard and I wanted to assure you that your feedback has been shared with the relevant teams for future action.

Hoping to see you again soon,

Amin Afassi
Hotel Manager

Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel was boven mijn verwachtingen . Wij verblijven meestal in 4/5 sterren hotels, maar daar kunnen ze nog wat leren van de service zoals die hier wordt gegeven . Het hotel is gerenoveerd naar moderne maatstaven . Hip en Trendy . De kamers en de gangen zijn gedateerd maar super schoon met elke dag schone handdoeken , continu warm water , perfecte wifi en heerlijke bedden . Mooi uitzicht naar Formentera . Wat wil een mens nog meer. Het hotel wordt bezocht zowel door jong & oud . Wij waren in juni . Denk wel als je in de zomer gaat je wel genoegen moet nemen met groepen jongeren die hier vakantie vieren.
Om even terug te komen op de service . Ondanks de drukte tijdens de incheck waren er geen lange wachttijden , werden vriendelijk te woord gestaan en goede uitleg over alles door Antonia , regelde voor ons een baby bedje . Er werd niet moeilijk gedaan over meerdere sleutels afgeven kon kiezen uit 2 kamers betreft ligging . Zo service gericht . Het hotel is centraal gelegen tov Ibiza stad en Playa den Bossa. Omdat wij laat vertrokken naar Amsterdam werden wij keurig geholpen door Oia voor een late check out tegen een kleine vergoeding van 41 euro . Oia heeft een leidinggevende functie en is klant vriendelijk maar vooral begaan met haar gasten . Wij komen zeker terug
Voor 20 euro per dag kan je je auto parkeren in de afgesloten garage beneden het hotel . Dit hotel weet hoe het moet

Datum van verblijf: juni 2018

Beste Sylvia1965,

Hartelijk dank voor uw positieve woorden over uw verblijf in ons hotel! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar verwachting is geweest en dat u tevreden bent over de kamer met zeezicht, de faciliteiten en de locatie van het hotel.

Wij zijn blij te lezen dat u een fijn verblijf in Playasol Ibiza Hotels heeft gehad!

Vriendelijke groet,

Amin Afassi