Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Expedia.comUS$ 713
TravelocityUS$ 713
travelup.comUS$ 680
Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Alleen al de ontvangst! Heel gastvrij, super verzorgd design hotel en luxe volop! Gratis fietsen erbij, valet parking en heerlijk ontbijt. Mooi uitzicht op de haven en op loopafstand van bekende clubs en Ibiza stad. Gaan!

Datum van verblijf: april 2018
IgnacioGomezE, General Manager van Sir Joan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2018

Hola Sananthad890,

Hartelijk bedankt voor het delen van je opmerkingen, we houden ervan om te lezen dat je het ontwerp op prijs stelde en natuurlijk dat je genoten hebt van de service van ons team!

We kijken er allemaal naar uit om je snel weer te verwelkomen

Hartelijke groeten

Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

We moesten het toch een keer proberen nu we naar Ibiza gingen . We hebben genoten omdat het zo centraal gelegen is tov van alle plekken. Wij hadden een normale kamer . Super ingericht maar klein . Nu waren wij in het voorseizoen en de weersomstandigheden niet van die aard dat je van een snikhete dag op je kamer komt . Anders zou het ons echt benauwen. Super personeel en service gericht

Datum van verblijf: maart 2018

Hallo Sylvia1965,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw feedback.

We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij Sir Joan en we hopen je snel weer te verwelkomen.

Ontvang een geweldige knuffel van alle Sir Joan-teams.

Beste wensen

Beoordeeld op 19 maart 2018

Aanvang seizoen maar wat een service . Na vermoeiende reis werden we van minuut 1 in de watten gelegd. Modern sfeervol hotel waar we ons best kunnen voorstellen dat de zomermaanden meer dan hectisch zijn. Arjana had een topkamer geregeld en zelfs de General Manager kwam dagelijks luisteren of alles top verliep. Iedereen was super vriendelijk en geen moeite was te veel. Al heel wat afgereisd te hebben steekt dit hotel erecht nog eens bovenuit. Een dikke pluim voor het ganse team en veel succes voor de volgende hectische maanden . Hugo & Inez Kruibeke

Kamertip: Suites zijn zeer ruim en super gezellig.
Datum van verblijf: maart 2018
IgnacioGomezE, General Manager van Sir Joan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2018

Hola Hugo & Inez,

Heel erg bedankt, wat een leuke recensie! We vonden het allemaal leuk om tijd met je door te brengen, inderdaad, het was een groot genoegen jullie beiden te ontmoeten, we kijken er echt naar uit om je snel weer te verwelkomen !!

Geweldige knuffel van alle Sir Joan-teams

Beoordeeld op 4 december 2017

Sir Joan Hotel is gelegen op een toplocatie: dichtbij de stad (10 min lopen) en andere bezienswaardigheden.. Mooi kamers, lobby en bar ;)

Chefkok Boris was er ook en ik heb genoten van zijn gerechten!

Het hotel heeft nog te maken met een paar (kleine) " kinderziekten" maar daar gaan ze heel goed mee om!

Met de boot vanaf het vast land is het ook goed bereikbaar. Ik kom zeker nog een keer terug!

Kamertip: standaard kamer heeft niet echt een leuk uitzicht..
Datum van verblijf: december 2017
IgnacioGomezE, General Manager van Sir Joan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2017

Hallo Mayra R,

Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring,

We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van onze Popup Cuisine met Boris!

Ik zou het geweldig vinden als je contact met me op kon nemen via privéberichten of via mijn e-mail (i.gomezatsirjoahoteldotecom) om me op de hoogte te stellen van je constructieve opmerkingen, we houden ervan om te verbeteren en je woorden zullen ons echt helpen op dit pad.

We kijken er naar uit om je snel weer te verwelkomen

Met vriendelijke groet

Ignacio Gómez - Escolar
General Manager
Sir Joan

Beoordeeld op 30 oktober 2017

Voor een kort (zakelijk) verblijf op Ibiza dit hotel geboekt. En geweldige service (leuk personeel!) en een heeeerlijk restaurant (Izakaya). Het grootste compliment is voor het bed - dat slaapt HEERLIJK. De ligging is gunstig in de buurt van de haven.
er is een mogelijkheid om een fiets te gebruiken.

Hele gave Ibiza vibe !

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
IgnacioGomezE, General Manager van Sir Joan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2017

Geschatte DvdV_013,

Hartelijk dank voor het delen van uw reactive; Zeker onze Sir Bedding is de sould van het merk!

We kijken ernaar uit u zeer snel terug te mogen verwelkomen

Hartelijke groeten

Ignacio Gómez - Escolar