6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 455
Hotels.comUS$ 455
Expedia.comUS$ 455
TravelocityUS$ 455
FindHotelUS$ 455
Trip.comUS$ 497
Beoordeeld op 28 oktober 2021 via mobiele applicatie

Alles was uitstekend .
Schone kamers en een heerlijk uitgebreid ontbijt en daarbij nog een hele goede service. Het dakterras was ook fijn toeven. Een mooi uitzicht en je kunt de boot nemen naar Formentera s’ochtends die voor de deur aanmeert. Hoe handig is dat?

Kamertip: Voor een wat rustiger vakantie zou ik oktober aanraden. We hebben het getroffen met het weer. Vlakbij de oude stad .
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 19 oktober 2021 via mobiele applicatie

Voor de 5e keer in dit hotel en het gaat nooit vervelen.
De service is vanaf dag 1 dat we hier kwamen nog steeds geweldig. Het is zo'n fijn klein hotel wat voelt als thuis komen, geen gemaakte praatjes maar echt oprecht geïnteresseerd personeel wat je een goed gevoel geeft.

Kamers heerlijk vooral de Loft dat is wel onze favoriete kamer. Met kinderen hier komen is heerlijk maar ook als stel.
Het eten is goddelijk het ontbijt, lunch, snacks en cocktails bij one eighty uiteraard en ook dineren in Essence is om te smullen.

Volgend jaar weer terug, kunnen niet wachten.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Wij hadden een suite met zeeview, mooi ruim appartement met keuken, regendouche, fijne bedden, modern hotel, gaaf dakterras met bar en zwembad en ligbedden. Heerlijk ontbijtbuffet en op loopafstand van Ibizastad. En voor de deur mogelijkheid tot in/uitstappen watertaxi.

Kamertip: Ophaalservice/airportshuttle van hotel is ideaal (wel iets duurder dan gewone taxi).
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Alles was TOP
Super ontvangst
Heel vriendelijk personeel
Geweldig ontbijt
Schitterende ligging
Mooie grote kamers
Zeker de kamer met zeezicht nemen, is echt de moeite.
Ook de bar op het dak is GREAT, wat een uitzicht.

Gewoon boeken dit hotel, zeker niet twijfelen. Als we terug gaan naar Ibiza wordt het zoo wie zo dit hotel.

Kamertip: Boeken !!!!!
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 20 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst en goede service.
Propere kamers enkel minpuntje is dat het 2 aparte bedden zijn die uit elkaar schuiven. Daarbij ook weinig opbergruimte voor je kleren.
Het dakterras is zeker een toppertje daar kan ju rustig relaxen met een heerlijke cocktail.

Datum van verblijf: mei 2021