“Pizza ok, niet bijzonder”

Ristorante Pizzeria La Terrazza
Reserveer een tafel
ma 27/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 21 Restaurants in Idro
Keukens: Italiaans
19 augustus 2021 beoordeeld

Veel keuze aan pizza. Nadeel is beperkte openingstijden. Veel keuze buiten pizza is het niet. Heb groente mix een keer besteld maar kwaliteit viel tegen, zag erg anders dan op de foto (online bestelling).

Datum van bezoek: augustus 2021

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening met lekkere pizza en pasta’s prima prijzen voldoende parkeerplaats met een geweldig uitzicht over het Idromeer!

Datum van bezoek: juni 2020
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op loopafstand van de camping aan het idro meer. We hebben 2x op deze mooie plek heerlijke pizza’s gegeten. 1x met ons gezin en 1x met 2 vrienden erbij die we toevallig tegen kwamen aan het meer! De pizza’s zijn heerlijk en de toetjes hemels! Panacota, tiramisu en meringetta; allemaal aanraders!!! En prachtig uitzicht is een bonus.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2017 beoordeeld

De kaart is vrij uitgebreid waardoor er iedereen wel iets lekkers bij zit. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening is vriendelijk. Uitzicht op het meer super.
Kinderen kunnen, terwijl ze wachten op het eten, tafeltennissen.

Datum van bezoek: augustus 2017
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza gehad. Mijn vrouw had ook een prima Hamburger. Grote portie. Stond wel iets op de rekening wat we niet hadden gehad en geen idee hadden wat t was. Maar opgelost door de fooi achterwege te laten;-)

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Ristorante Pizzeria La Terrazza bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria La Terrazza geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.