“Echt authentiek Italiaans!”

Restaurant Mistica
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Idro
Keukens: Italiaans
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitermate goede keuken; lieve mensen en prettige ambiance! Niet te grote kaart maar altijd bereid om voor kinderen iets te te maken buiten de kaart om! Super!

Datum van bezoek: augustus 2020

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bellisimo! 2x gegeten, risotto en zwarte tagliatelle fantastisch, kinderen hebben gesmuld van de pasta ragout en dessert.
Gezellige inrichting, buiten een heerlijke tuin en ontzettend aardig personeel. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat een Nederlands gezin tegen ons zei ga hier niet eten , toch gedaan. Wij willen dit graag zelf ervaren. Wij snappen niet waar deze mensen het over hebben tenzij je een pizzakoerier en een Mac Donalds zoekt. Fantastisch gegeten, complimenten aan de keuken. Ik had een pasta met hertenvlees als 1ste gang daarna de entrecote die perfect gegaard was volgens mijn wens. Mijn vrouw had een perfecte hamburger , mooi roze van binnen. Kortom een echte aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten! 2 voorgerechten voor de tafel, 2 pasta’s voor de tafel en ieder wen hoofdgerecht en nog een dessert na was precies genoeg. We zijn hier in 3 dagen tijd 2 keer geweest!

Datum van bezoek: juli 2019
18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een paar dagen nagedacht over het schrijven van deze review. Het eten was namelijk fantastisch, maar de bediening was des te meer voor verbetering vatbaar. Jammer, want met slechts 10 tafeltjes en drie man in de bediening en heerlijk eten onder een prachtig afdak van wijnranken zat er veel potentie in. Soms kun je net het tafeltje zijn waar alles fout gaat...
Blijkbaar was het bij onze bestelling van voor 3 personen starters, voor 1 persoon een voorgerecht en voor 5 personen een hoofdgerecht niet duidelijk dat we de starters en het voorgerecht samen wilden krijgen, maar sowieso de hoofdgerechten samen... dus kwam het voorgerecht van mijn moeder samen met de andere 4 hoofdgerechten. We hebben tot 2 keer om onze tweede fles wijn moeten vragen die kwam tijdens het hoofdgerecht en we hadden bij onze desserts cappuccino en dessertwijnen besteld en die hebben er toen alles op was maar afbesteld. De rekening was wel netjes opgemaakt. Alles wat we helaas niet hadden geconsumeerd, stond er ook niet op.
Nogmaals heel jammer want de bediening was van goede wil, het zou toch mogelijk moeten zijn om met drie man bediening 10 tafels een fantastische avond te bezorgen en het eten was echt van een ander culinair niveau dan alle andere restaurants in de omgeving van het Idromeer.
Samenvattend: chapeau voor de keuken en ik zou de bediening graag een weekje helpen met hun organisatie. (Horecapersoneel zijn altijd kritische klanten)

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Mistica bekeken, bekeken ook

Idro, Province of Brescia
Idro, Province of Brescia

In Restaurant Mistica geweest? Deel je ervaringen!