“Heerlijk gegeten”

Pizzeria Ristorante Apollo XI
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Tignale
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke afsluiter van de vakantie. Het eten is voortreffelijk en de bediening is erg goed en vriendelijk!

Datum van bezoek: augustus 2020

21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 4 keer wezen eten bij dit restaurant . Blinkt uit door goed eten, vriendelijke bediening en prettig zitten. Wij bevelen dit restaurant van harte aan bij iedereen die voor een goede prijs lekker wil eten. Groeten van Lidia, Oskar en Hans

Datum van bezoek: oktober 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens onze afgelopen vakantie meerdere malen gegeten en dat is uitstekend bevallen. Leuke kaart en echt gericht op gezinnen!
Bedankt team Apollo!

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Twee keer gemarineerde vis op een groentehandelaar gegeten. Lekker !! Alleen de aanwezigheid van twee grote honden aan de tafel naast ons was wat minder. Ze ruiken. En token op een terras waar gegeten wordt mag van mij ook afgeschaft worden.

Datum van bezoek: juli 2019
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen heel rustiek. Lekker eten. Buiten groot terras. Vlees is goed, pizza's aardig. Vriendelijk personeel. Pizza's zijn ook af te halen.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pizzeria Ristorante Apollo XI bekeken, bekeken ook

Tignale, Province of Brescia
Tignale, Province of Brescia

In Pizzeria Ristorante Apollo XI geweest? Deel je ervaringen!