TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 februari 2019

Leren kennen op t vakantiesalon in Brussel, dezelfde dag nog met de camper er naartoe gereden... super omgeving, heel nette camping waar duidelijk véél werk in kroop, vriendelijke eigenares, heerlijk gegeten (niet echt goedkoop maar wél goed), verharde camperplaatsen zodat je jezelf niet vastrijdt in t gras... wij komen zeker nog terug als het wat beter weer is !

Kamertip: Er worden caravans, huisjes, tenten enz verhuurd
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Lekker met ons gezin (2 honden Ipv kinderen) een weekje op de camping gestaan. Goeie sfeer, vriendelijke gasten en heerlijk dicht aan het water. Ons doel om tot rust te komen is helemaal gelukt, was het warm gingen we lekker de rivier in. Was het aangenaam genoeg gingen we wandelen en je kan vanuit dit plekje alle kanten op om de omgeving te verkennen! Fijne goedkope camping waar we zeker weer gaan komen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Een zevental jaren geleden kwamen we hier al eens. Toen was het er heel rustig, maar moesten we vroeger vertrekken vanwege plensbuien. Ook deze keer startte onze vakantie heel rustig. Mooi weer, veel dieren gespot (marters, ijsvogel,...). Kampvuurtjes 's avonds aan de tent. Leuke rivier voor de kindjes.
Maar dan, komt een een groep vrienden ongeremd ibiza feestjes houden en schiet er van je hele familie vakantie in de natuur niet veel meer over dan stress, frustraties en uitleggen aan de kindjes waarom dronken mensen zo agressief en egoïstisch kunnen doen, los van alle scheldwoorden die ze te horen kregen. En dan hadden we nog de house-party beats uit de ultra-bluetooth boxen tot ver in de nacht (de eerste nacht). Op meerdere plaatsen op de camping klonken radio's door de vallei. Er kwamen ook nog op andere plaatsen mensen een nachtje zuipen, maar die lagen KO op de picknickbank dus waren niet storend.
Toen dit werd gemeld bij de medewerkers, hebben ze de feestvierders er wel over aangesproken, maar deze voelden daar niet zo veel voor en knalden om 8u 's morgens, toen de meesten nog sliepen, hun boxen vol open.
In de buurt van Kautenbach wel mooie stadjes te bezoeken zoals Clervaux, Vianden,...
Heel lekker eten in de bistrot! Vooral de steak is een aanrader. Heel klein terrasje om buiten te zitten en niet handig ingericht met ipv kleine tafeltjes, lange banken die het uitzicht vanop het balkonnetje nog eens belemmeren.
De eerste week van juli geen animatie, maar dat hebben wij of onze kinderen niet nodig.(integendeel)
Het winkeltje is goed gestockeerd. Prijzen vallen mee voor een campingwinkel.
Mensen die sterrenhemels zoeken, komen hier niet aan hun trekken vanwege de vele stadsverlichtingspalen die de hele camping vanaf 22u tot 's morgens verlichten. Als je niet kan slapen in het licht, vraag je dus beter een plek dat niet onder zo'n paal staat.
Kortom: De eerste dagen heel rustig. De natuur kon nog zijn gang gaan. De diertjes durfden zich nog te tonen. Ik mag er niet aan denken daar te kamperen wanneer de camping helemaal vol staat. We gaan er niet meer terug.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Een week gezeten jammer dat de bomen weg zijn en in plaats daar van modder is gekomen gras word niet ingezaaid.
Bij het toiletgebouw zit al een hele tijd een lekkage in de goot boven de trap deze word niet gemaakt.
Ook de paden zijn modderig.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Mooie camping aan een beekje. Er zijn plaatsen in de zon en in de schaduw
Nederlandse eigenaars, en bezoekers vooral uit Nederland en België
Er zijn plaatsen voor tenten, caravans, mobilhomes, en vaste stacaravans. Je kan er ook een stacaraven,pod of tent huren
's avonds is er een vuurtje toegestaan, wat de sfeer nog gezelliger maakt
Er is een bistro met basis gerechten, kleine winkel en wasruimte, naast de 3 douche/toilet units
honden zijn ook welkom, en dienen aangelijnd te zijn.Geen overlast van
Wij komen nog een keer terug
In het dorpje zelf is er niet veel te beleven

Datum van verblijf: augustus 2017