Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Beoordeeld op 29 november 2020

We verbleven een week in dit park. Het park ligt vlak bij de bossen/duingebied van Schoorl, op 5 minuten fietsen van het dorp. In het dorp zijn alle voorzieningen. Het huisje was goed ingericht, netjes schoongemaakt en van alle gemakken voorzien. Vriendelijke hulpvaardige receptiemedewerkers. Vlotte in-out check.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 5 november 2020

Twee jaar geleden gingen we met drie 65+ vriendinnen met veel plezier naar dit park. In maart 2020 zouden we weer gaan. Een vriendinnenweekendtraditie van ruim 30 jaar.
Toen kwam de eerste corona-golf. We konden gelukkig de datum verzetten naar november 2020. We hadden goede hoop, dat het dan door kon gaan.
Maar nu, in oktober/november, kwam de tweede coronagolf. Geadviseerd werd om thuis te blijven. En ook de restrictie dat je maar met twee personen een groepje buiten mocht vormen.
Weer geprobeerd om het naar 2021 door te schuiven. We blijven goede hoop houden. Ik had gehoopt op wat schipperen, want wij kunnen niets aan de coronaadviezen doen en Koningshof ook niet. Maar nee, het kon echt niet. Als suggestie werd gegeven, dat een vriendin met haar gezin kon gaan. Het zou een vriendinnenweekend worden .....???
Achteraf hadden we beter het geld terug kunnen vragen in maart. Want nu zijn wij een behoorlijk bedrag kwijt. En helaas, de Koningshof een terugkerende klant.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima huisje, mooi ingericht en voor 2 personen ruim genoeg. (72) op hey park verder weinig te beleven hier maar geheel volgens onze verwachting en wensen Schoorl op fietsafstand. .. voor ons niets op aan te merken

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 februari 2019 via mobiele applicatie

Schoon en gezellig huisje op een rustig park.
Wij hebben een hottub en sauna in ons huisje en dat is super fijn.
De keuken is heel compleet ingericht, je kan er makkelijk een maaltijd bereiden.
Het personeel is vriendelijk.
Je kan vanuit het park de duinen in lopen. Om naar het strand te lopen moet je een flink eind lopen. Wil je snel even naar het strand dan kun je beter naar Bergen aan Zee gaan.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 20 november 2018

Wij hadden een 4 persoons huisje (91) met jacuzzi en sauna. Bij aankomst bleek de parkeerruimte naast het huisje wel erg krap te zijn. De rechterkant van de auto zoveel mogelijk in de beukenheg geschoven en dan net kunnen uitstappen.
Binnen was alles schoon maar buiten stond nog een met peuken gevulde asbak op de tuintafel! Vies!

De kamer/keuken is groot genoeg en voorzien van alle gemakken. De kwaliteit van de tv en wifi is uitstekend! De rolgordijnen zijn wat sleets geworden en werken niet allemaal meer naar behoren. De vaatwasser werkte wel het programma af maar blijkbaar alleen met koud water. Diverse programma's geprobeerd zonder resultaat. De mankementen doorgegeven aan de receptie bij vertrek.

De jacuzzi verloor blijkbaar nogal wat water want toen we er voor de 2e keer in gingen spoot het water uit de gaten in onze nek en over ons heen.

Het park is erg rustig met veel groen en vogels. We hebben heerlijk geslapen in de iets te krappe slaapkamer(s) met fijne bedden. De badkamer is nogal basic maar de douche deed het prima. Er was een aansluiting voor een wasmachine maar die stond er dus niet.

Al met al een prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: november 2018