“Top avond”

20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 91 Restaurants in Purmerend
Keukens: Italiaans
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zes gangen diner via WF Deal. Op het terras genoten van een uitstekend, gevarieerd diner. Mooie gerechten, mooie sauzen,alles huisgemaakt, gewoon heel goed eten waar je blij van wordt als je dit in een restaurant krijgt. Vriendelijke bediening, goed tempo van de gerechten, kortom een top avond

Datum van bezoek: augustus 2020

10 juli 2020 beoordeeld

Geen enkele passie voor eten. Vergaten gerechten, vergaten ons en gaven verkeerd hoofdgerecht. na 2 keer slechte ervaring was dit echt de laatste keer.

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een 6 gangen verrassing menu. Keurig dat er vooraf geïnformeerd werd op allergieën en wat je niet wilt eten. Jammer dat er niet actief een wijn arrangement werd aangeboden. Gerechten waren echt prima. Alleen het tempo zat er wel heel erg in. Ook aangegeven dat het minder snel mocht. Zat wel duidelijk verschil in de professionaliteit en vriendelijkheid van bediening. Vind de uitstraling minder authentiek Italiaans aan doen. Al met al erg goed met een prima prijs kwaliteit verhouding. Ga zeker terug om keer van de kaart te eten.

Datum van bezoek: maart 2020
4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen nog een keer met n WL deal voor lunch , allerhartelijkst ontvangst zoals altijd, de pinot Grigio werd gelijk extra koud gezet op ons verzoek klasse....

Gerechten werden prachtig opgemaakt en in een mooi tempo geserveerd en we vonden alles weer smaakvol en lekker... Ook de ravioli weer smaakvol en zacht en het nieuwe dessert vond ik erg lekker.

Wij zijn altijd blij als een restaurant een niet te volle bezetting heeft dan lijken de gerechten meer tijd en aandacht te krijgen en zo tot zijn recht komen zoals het bedoeld is.....

Dus weer complimenten, maar hopen binnenkort op een frisse wind in het menu, en daar zien wij zeker naar uit.....

Hopelijk tot snel Fam Kemper

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld

WF menu maar eens genomen: 6 gangen voor 24 euro suggereerde een korting van 50%... Maar het was ook echt niet meer waard van wat we ervoor betaalden. Het menu opende met 2 carpaccios.. Een met tonijn, één met runderlende. Een bescheiden minestrone, een taaie ravioli, maar gevolgd door een aantrekkelijke runderlende op puree. Het desertie was wat laat uit de vriezer gekomen... Het obligate broodje bij aanvang was niet vers, opgepiept. Once in a lifetime experience. Letterlijk... Kraanwater op tafel bij de wijn? Nee....

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Saporetti bekeken, bekeken ook

Purmerend, Noord-Holland

In Saporetti geweest? Deel je ervaringen!