“Vol verwacht ging ik met een”
Beoordeling van Grieks restaurant Mykonos

Grieks restaurant Mykonos
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 21 van 91 Restaurants in Purmerend
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol verwacht ging ik met een WF deal onbeperkt tapas eten. De boeking ging niet gemakkelijk, vaak vol geboekt, maar restaurant was verre van vol. Deze werd bevestigd door denk ik de eigenaar. Rond 20.45 was het restaurant na genoeg leeg.
Er was nog een groep met 12 wf deals en daar was hij niet content mee, waarom begin je er dan aan, en waarom word het gezegd. Het vieze papiertje met de keuzes waren erg beperkt waar we uit konden kiezen. Toen ik de deal kocht stond er veel meer uit. De meeste dingen waarvoor ik de deal kocht waren eraf gehaald. Het meisje in de bediening was erg aardig. Dat was een groot pluspunt.

Ik moet nog een keer terug, omdat ik een voucher tekort had afgedrukt. Dat was mijn fout. Van wf deal opnieuw gekregen. Ik hoop dat het volgende keer beter is, maar ik kijk er niet echt naar uit..

Geen foto’s! Want vond het eten geen foto waard..

Datum van bezoek: augustus 2020
MykonosPurmerend, Eigenaar van Grieks restaurant Mykonos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Beste Monique,
Allereerst willen we je bedanken dat je de tijd hebt genomen om een recensie over jouw ervaring achter te laten. We vinden het erg jammer dat jullie het etentje zo hebben ervaren. Dit is niet de service die wij onze gasten willen geven. Mocht je ontevreden zijn over de gerechten kun je dit altijd direct aangeven bij ons personeel, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat jullie etentje alsnog naar wens is. Hopelijk mogen we je nogmaals in ons restaurant ontvangen om onze gastvrijheid en de kwaliteit van ons eten te tonen.

Groet,
Team Mykonos

2 december 2019 beoordeeld

Alweer enige tijd geleden dat wij hier een vorkje hebben geprikt. Was nog volop zomer en hebben lekker buiten op het terras gezeten.De bediening was vlot en jong eten was matig niet slecht maar voor ons niet een rede om nog eens een bezoek te brengen

Datum van bezoek: juli 2019
2 september 2019 beoordeeld

Wij hebben hier al meerdere keren een maaltijd van laten bezorgen en het eten is iedere keer lekker en van goede kwaliteit, echt prima waar voor je geld

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Via social Deal op 8/8/2019 hier met vrienden gegeten, het gekozen voorgerecht was erg lekker en voldoende, ook de gekozen vleesschotel was heerlijk en meer dan voldoende, het dessert die net als de andere gerechten gewoon van de kaart gekozen konden worden was ook heerlijk, kortom wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld

De Kos Schotel was erg lekker, het vlees prima gekruid en vooral voor de Giros komen we nog een keer terug.
De bediening was heel vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Grieks restaurant Mykonos bekeken, bekeken ook

Purmerend, Noord-Holland

In Grieks restaurant Mykonos geweest? Deel je ervaringen!