“Heerlijk eten in een mooie en relaxte sfeer”

Brasserie de Jutter Purmerend
Geclassificeerd als nr. 38 van 89 Restaurants in Purmerend
16 maart 2020 beoordeeld

Begonnen met een Rondje Texel, bestaande uit Hollandse garnalen / Gerookte Zalm / Gerookte forelfilet / Rillettes van makreel. Als hoofdgerecht een heerlijke Zeebaars. Heerlijke vis met wat groente en salade en friet. Nagerecht bestond voor mij uit de Crème Brûlée.

Al met al heerlijk gegeten in een ietwat aparte ambience door alle perikelen rondom het Coronavirus. Zo werden mensen die niet gereserveerd hadden vriendelijk verzcoht een andere keer te komen ivm de benodigde ruimte rondom de andere gasten. Een prima beslissing.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Spareribs waren niet zoals ik gewend was. Waren niet top....weinig smaak en te gaar gekookt met een waterige jus erover heen. Nieuwe kok werd mij medegedeeld... Was niet de eerste die klaagde hierover. Hoop snel dat de oude manier van klaar maken weer terug komt...anders geen spareribs meer voor mij.

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld

Wat hebben we hier gezellig met een groep bij de haard gezeten! Door de vele ramen heb je ook een leuk zicht op buiten.
Hoewel het niet zo druk was, hoorden we bij het bestellen al: van dat gerecht hebben we er nog drie, van die nog twee, dat hebben we niet meer. Dat is jammer.
Wat we uiteindelijk wel konden bestellen kwam lekker snel en was heerlijk! Bediening is vriendelijk.

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie voor een restaurant. Prachtig ingericht en buitenspeelplaats voor kinderen. Daarom zijn er altijd veel gezinnen met jonge kinderen. Het eten is gemiddeld en niet verrassend. Gerechten aan de dure kant voor wat er geserveerd wordt. We hebben er nu 2 x gegeten in de avond, dat is voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ongeschoold en jong personeel dat wel heel vriendelijk is maar beter gestuurd kan worden. Omdat niemand een eigen taak lijkt te hebben moet je overal lang op wachten en bijv. zelf vragen of ze de bestelling willen opnemen. Ook moesten we beide keren lang wachten op het eten. Lunch vinden we wel een aanrader. Lekkere gerechtjes en goede prijs/kwaliteit verhouding.

23 februari 2020 beoordeeld

De sfeer, het eten, bediening zijn fantastisch en de prijzen zeer redelijk!
Wijn heeft helaas geen goede prijs/prestatie verhouding. Dat is jammer. Andere drankjes zijn namelijk wel goed geprijsd. Dus het moet kunnen.

Reizigers die Brasserie de Jutter Purmerend bekeken, bekeken ook

Purmerend, Noord-Holland

In Brasserie de Jutter Purmerend geweest? Deel je ervaringen!