Beoordeeld op 14 augustus 2019

We hadden deze reis geboekt via Voyage Privë.
Het was inclusief vlucht alleen geen transver richting het hotel.
We vlogen op Thessaloniki.
Vanaf daar is het ongeveer 2 uur door de bergen rijden.
Als je op vakantie gaat is het zeer aan te raden een auto te huren.
Dit hebben wij op de airport al gedaan. Anders ben je evenveel kosten kwijt aan een taxi heen en weer.
Een auto is fijn omdat het prachtig is om hier te rijden.
Als je vanaf Chalkidiki echt naar een plaatsje wilt rijden ben je ongeveer 1.5 uur onderweg. Het weer was heerlijk 20 a 25 graden. De laatste dagen 30 en dat is echt heet.
Prachtige stranden blauwe zee.
Heerlijk eten.
Het hotel is erg groot. Verschillende gebouwtjes met appartementen wel heel mooi. Sea vieuw kamer was niet echt sea vieuw ver achter de bomen zag je wat zee.
Het personeel is zeer behulpzaam.
Wij hadden met ontbijt en diner. Dat was niet heel erg variabel maar goed te doen. Het privé strand aan het hotel was mooi.
Chalkidiki zelf is erg gelovig, klein en knus. Als jong stel is er in de avond echt niets te doen.
Het was eigenlijk net te rustig voor ons vonden wij. Zoek je een actieve vakantie dan moet je het anders plannen dan wij.
Wij hebben wel een quad safari gedaan is dicht bij het hotel en erg mooi. 2 uur was meer dan genoeg het is best zwaar.
Ook zijn we bij het waterpark bij Thessaloniki geweest, dit was heel klein en weinig te doen.
Voor ons dus vooral den chill vakantie.
Maar het was heerlijk.
En we hebben een heel lief Grieks katje mee genomen.

Datum van verblijf: juni 2019
paphotels, Manager van Xenia Ouranopolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Dear NIckykwero,
thank you for sharing your experience at our hotel! It is truly great to hear you enjoyed our hospitality services. Your feedback is what helps us offer top quality accomodation at the best prices. Thank you once again for choosing us, we are looking forward to welcoming you again on your next trip to Halkidiki and our magical location!
Best regards,

Beoordeeld op 26 oktober 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen week hebben wij tijdens onze doorreis door Chaldiki overnacht in Xenia Ouranopolis. Het dorpje is tijdens deze periode -waar veel hotels etc gesloten zijn- nog wel levendig en gezellig. De locatie is echt prachtig, pal aan zee (zie foto). De accommodatie straalt verder geen luxe uit. Kamers ogen oud en onverzorgd, badkamer niet netjes. Het zwembad zat vol met blaadjes en oogde niet aantrekkelijk om in te zwemmen. Ontbijt was karig en werd niet tijdig bijgevuld. Leuk dat er een binnenzwembad/ Spa aanwezig is, maar om er gebruik van te maken moet je nog eens 10 euro pp bij betalen. Voor één nacht prima, langer zou ik niet aanraden!

Datum van verblijf: oktober 2018
Paphotels S, Manager van Xenia Ouranopolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2018

Dear Sharon2101,
I hope this note finds you well. Thank you for your candid feedback.
I apologize for this bad experience and am sorry to hear our services did not meet your expectations.
It will be our sincere pleasure to welcome you back and give us another chance to make it up to you.
Until then, we wish you all the best.
Warm regards,

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik had een fantastische tijd , mooie plaats , mooi gelegen en de service en gastvrijheid van het restaurant en hun service adviseur was ongeloofelijk goed heb een geweldige tijd gehad , is zelfs een uitstekende plaats om alleen te gaan , hoewel andere dat ontkennen zou ik dat niet zeggen. Het eten was ook heel lekker en ruim de keuze, elke dag iets extra en anders op de menu, en nogmaals het personeel is geweldig

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde alleen
Paphotels S, Manager van Xenia Ouranopolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Dear Glen K,
thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.
Do check our Facebook page for promos that you might be interested in.
I hope your next stay is just around the corner. Until we meet again, we wish you all the best!
Warm regards,

Beoordeeld op 9 juni 2018

Dit hotel heeft een fantastische locatie en is leuk opgevat. Privéstrand en zwembad. De kamer is groot, de badkamer is wel aan vervanging toe.
Het ergste was de slaapkwaliteit van het extra bed. Wij hadden 1 dubbelbed en 1 singlebed geboekt. Op de kamer stonden twee single bedden en een slaapbank. Op deze laatste valt helemaal niet te slapen!!! We zijn gaan reclameren dat we een andere kamer hadden geboekt, maar daar werden we gewoon genegeerd. Uiteindelijk heeft men een tweede dunne matras op de slaapbank gelegd maar dit helpt zeker niet!!! Bij vertrek heb ik nogmaals het probleem aangekaard, het bed was voor kinderen bedoeld... (dus deze mogen wel met een stang in de rug slapen????) en ze hadden zogezegd geen andere kamers, terwijl men dit wel vermeld op alle sites. Het ontbijt was verzorgd en wij hadden wel gratis internet voor 7 dagen. Zelfs twee codes gekregen voor verschillende doeleinden. Zoals hiervoor iemand zei mag je de minibar alleen gebruiken voor de drank die er al inzit, anders boete en de ligstoelen aan het strand moet je betalen (10 euro/dag) als je langere periode huurt kan je wel een specialere prijs krijgen. Onze mening is dat de ligstoelen net zoals aan het zwembad gratis moeten zijn. De prijs van de kamer is hoog genoeg. We raden ook aan, enkele meters buiten het hotel te gaan, daar heb je voldoende eetgelegenheid (en zelfs kei-lekker) want het hotel zelf vraagt 20 euro/persoon... in de andere eetgelegenheden eet je voor de helft van de prijs.
Kortom, dit hotel heeft een groot potentieel als men werk maakt van het vernieuwen van de badkamers en de sofa's vervangt door degelijke bedden. Ook de klantvriendelijkheid naar problemen toe, laat voor ons, te wensen over. Door dit laatste is het momenteel geen 4-sterren waard, hoogstens 3-sterren. Ik merk wel dat men naar voorgaande commentaren geluisterd heeft, hopelijk houdt men ook rekening met de onze. Ongetwijfeld wordt het dan een top-verblijfplaats.

Kamertip: opgepast voor meer dan twee personen op een kamer
Datum van verblijf: juni 2018
Paphotels S, Manager van Xenia Ouranopolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Dear GSlaets,
thank you for sharing a review of your stay with us! It is great to hear you enjoyed our prime location and unique beach. We truly appreciate your feedback on all aspects you mention, and all are taking part in us offering top quality hospitality services to our guests, making them feel at home. Our team is working hard towards this goal everyday. It would be our sincere pleasure to welcome you again to Xenia Ouranoupolis upon your next visit to beautiful Halkidiki!
Until then, we wish you all the best.
Kind regards,
Αrvanitou Ioanna
Manager, Xenia Ouranoupolis

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een bungalow aan het strand. Simpele kamer met 2-persoonsbed, 1-persoonsbed en een bedbank. Maar schoon en prachtig uitzicht! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijtbuffet is prima; vers fruit, noten, yoghurt, hartige dingen, veel broodjes en zoetigheden. Mooi terras waar je kan ontbijten met weer dat prachtige uitzicht. Binnen is het wat ongezelliger maar daar ben je in principe toch niet. Groot en diep zwembad.
Wat ik erg leuk vond is dat je zo dicht bij het plaatsje zit, je loopt er zo heen. Hier zijn veel leuke restaurantjes.

Datum van verblijf: april 2018
Paphotels S, Guest Relations Manager van Xenia Ouranopolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Dear Saskia V, thank you so much for your awesome review! It was our honor to have you as our guest, your feedback fills us with joy and helps us work hard towards our goal, to offer first class hospitality services to each and every one of our guests, making them feel at home. We are looking forward to welcoming you again on your next visit to beautiful Ouranoupolis. Until then, happy travels! Best regards, Lida Koutsoumi - Guest Relations Manager of Xenia Ouranoupolis