“Lekker eten.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Kriopigi
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2018 beoordeeld

Hier word je heel welkom geheten. Lekker gegeten, de kipfilet met champignonsaus is een aanrader. Je voelt je Engels in Griekenland. Mooi uitzicht op mainstreet.

Datum van bezoek: augustus 2018

18 juni 2018 beoordeeld

S,avonds na het eten even een bakje koffie of een ouzo,tje. Bediening altijd in voor een praatje en met de plaatsenlijke bevolking voetbal kijken. Altijd een klei hapje gratis bij je bestelling. Wereldtent...

Datum van bezoek: mei 2018
debto, General Manager van Casablanca Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Dear Gezellige ,

Thank goodness for the excellent review best wishes from the team at Casablanca hope you are enjoying your evening .
Many thanks for coming .

Best wishes Casablanca kitchen Bar

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht weer.. Na 2 jaar werden we zelfs herkent.. Wat leuk.
Gezellig voor een drankje maar zeker ook om heerlijk te eten

Datum van bezoek: mei 2018
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de moeite waard om heen te gaan.
Zeer vriendelijk personeel je kunt er rustig zitten en er wordt je niets opgedrongen.
Lekkere cocktails bier enz.

Datum van bezoek: september 2017
debto, Guest Relations Manager van Casablanca Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2018

Dear Ronald,

Thank you very much for your review best wishes from all at Casablanca for 2018 .

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant voor een ontbijt kwamen wij bij Casablanca aan.
Ons ontbijt, een omelet was redelijk. Gevraagd of er brood bij was, zei de dame van het restaurant: ja! Zij vroeg ook of wij toast er bij wilden hebben, dat hebben wij ook genomen. Uiteindelijk bleek haar Engels niet optimaal te zijn. Brood was er niet bij, wellicht niet goed begrepen.
Cappuccino was matig. Wel lekker schuim, maar ijskoud! De koffie onder het schuim was warm, maar viel enorm tegen.
Prijs was € 19,- erg veel voor dit ontbijt

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Casablanca Bar bekeken, bekeken ook

In Casablanca Bar geweest? Deel je ervaringen!