“Heerlijk gegeten”

Pera
Geclassificeerd als nr. 16 van 45 Restaurants in Afitos
Keukens: Grieks
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de avond is afitos the place to be. Heerlijk gegeten en super leuke bediening. Verse baklava gekregen van “the house”.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker traditioneel greeks eten, bijzonder vriendelijke bediening.
Blijkt een restaurant gerund door familie. Vraag naar dagelijkse specialiteiten, lekker en bijzonder.

19 juni 2018 beoordeeld

Restaurant ligt aan de buitenkant van Afitos maar heeft een leuk terras.
We bestelden enkele kleine gerechtjes ,zeker de imam proberen.
De bediening was vlot en vriendelijk, het eten zeer lekker en niet duur.
Na het eten kregen we nog een lekker dessert van ijs en gebak en een drankje.
Een echte aanrader.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gyros.leuk stadje en prima te doen. De taxi heeft ons er heen gebracht en aanbevolen. Er zit geen slot op de wc en je moet het licht zelf aan doen.

12 september 2017 beoordeeld

een gewoon goed echt grieks restaurant , ietwat buiten het echte centrum gelegen aan een drukke weg waar veel auto 's langskomen

Reizigers die Pera bekeken, bekeken ook

In Pera geweest? Deel je ervaringen!