“Super!!!!!!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 september 2018 beoordeeld

Wij verbleven in Kalithea maar zijn hier een paar keer wezen eten. Héérlijk!! Zeer goed eten, vriendelijke bediening die zichzelf haast voorbij lopen. ouzootje o.i.d na van het huis. Prima tent op een leuke locatie. AANRADER!.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse restaurants uitgeprobeerd, maar dit is wel een topper!
Als je van vis en schaaldieren houdt moet je zeker de mix Fish for 2 persons proberen. Super lekker en een goede prijs! (25 euro!)
Ook lekkere salades, vlees, pasta en pizza.

10 juni 2018 beoordeeld

Dit restaurant is erg schoon en netjes. De obers zijn ongelooflijk vriendelijk. Verder zit je heerlijk koel, dankzij vele ventilatoren. Het eten is heerlijk. Er is een ruime keuze in voornamelijk Griekse gerechten. Wij vonden dit het beste restaurant van Afitos.

26 mei 2018 beoordeeld

Erg fijn restaurant, voor ons het beste van Afitos. Nadat we hier de eerste keer hadden gegeten, zijn we iedere dag terug gekomen. Alles was overheerlijk, redelijk geprijsd,prima ligging, grote keuze en vooral zeer vriendelijke bediening. De eigenaar en George zijn klantvriendelijk en humoristisch. We komen hier zeker terug !

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien sommige restaurants al gesloten zijn, of niet alles meer hebben wat op het menu staat, kwamen wij in dit, van buitenaf gezellig uitziende restaurant, aan.
Ook hier kleftiko gegeten en partner heeft vis gegeten. Wij beide waren erg goed te spreken over de kwaliteit en smaak.
Voor mij was de kleftiko van dit restaurant het beste wat ik hier gegeten heb. Daarnaast was de garlicbread ontzettend lekker. Ook de vis was heerlijk.
Het was het een zeer plezierige avond.

Reizigers die Taverna to Steki bekeken, bekeken ook

In Taverna to Steki geweest? Deel je ervaringen!