“Geen vakmensen ”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestellen het kaas plateau van verschillende Griekse kazen met ham. De ober weet niet wat hij serveert, hij kan ons niet vertellen welke kaas erop licht. Later komt hij terug en somt de kazen op maar kan ze niet aan wijzen. Het pretendeert een bier bar te zijn. De kaart met bier is klein en zeer onduidelijk. Een Brewdog IPA staat in het Grieks als buitenlandse IPA op de kaart. De naam Brewdog wordt nergens vermeld, ook niet bij andere bieren van Brewdog. Na de Brewdog IPA bestel ik een Chips IPA. Deze smaakt exact hetzelfde. Op internet site van de brouwer en op Untappd kan ik het bier niet vinden. Wel een colabaration brew maar die hebben een andere alcohol percentage dan vermeld op de kaart. We hebben nog twee hoofdgerechten besteld maar die waren niet echt geweldig. Als dit de nummer 2 is van dit dorp dan ben ik bang dat we de komende dagen slecht eten.

Datum van bezoek: september 2018

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een keer gegeten, het was goed maar zeker niet beter als bij andere restaurants in Afitos.

Datum van bezoek: september 2017
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten, vriendelijke bediening en zaterdagavond live muziek.
Zeker een aanrader, leuke locaties

Datum van bezoek: augustus 2017
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten! We zullen hier zeker snel terug komen. Alles in de bar is gewoon relaxed.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 oktober 2016 beoordeeld

Goed en goedkoop eten
Goede gebakken Feta met tomatenkonfituur .Een vriendelijk praatje met de engelse mevrouw des huize

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Soboro Beer Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Soboro Beer Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!