“Gewoon”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een keer gegeten, het was goed maar zeker niet beter als bij andere restaurants in Afitos.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten, vriendelijke bediening en zaterdagavond live muziek.
Zeker een aanrader, leuke locaties

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten! We zullen hier zeker snel terug komen. Alles in de bar is gewoon relaxed.

3 oktober 2016 beoordeeld

Goed en goedkoop eten
Goede gebakken Feta met tomatenkonfituur .Een vriendelijk praatje met de engelse mevrouw des huize

29 september 2016 beoordeeld

Bij binnenkomst kan er geen welkom en lachje af. Mijn eerste reactie is om direct rechtsomkeer te maken,. Met een knikje wordt duidelijk gemaakt dat we een tafeltje kunnen kiezen. Eenmaal aan tafel duurt het even voordat we de kaart krijgen( een zeer onhandig ding) daarna duurt het weer een tijdje voordat de ober de bestelling komt opnemen. Weer geen goedenavond of glimlach. Bij het bestellen van de wijn dreunt hij plichtmatig zijn verkoopriedeltje op en noteert alles en is zonder dank weer verdwenen.
Het eten was prima, met de aanmerking dat het voorgerecht gelijk met het hoofdgerecht kwam. Na het eten het gebruikelijke toetje van het huis gehad en daarna gelijk de rekening gevraagd. Na het betalen kon er een thank you af maar dat was ook alles.
Kortom lekker eten, maar dat kun je in meerdere gelegenheden in Afitos, de Griekse sfeer en hartelijkheid die we in meerdere restaurants hebben mogen meemaken was hier ver te zoeken.

Reizigers die Soboro Beer Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Soboro Beer Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!