“Niet meer”
Beoordeling van Bistro Boekzitting

Bistro Boekzitting
Geclassificeerd als nr. 15 van 47 Restaurants in Ronse
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Onze unieke ligging tussen het muziekbos en het St.-Pietersbos maakt van bistro Boekzitting de ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen. Op koude dagen kan je je daarna opwarmen bij één van onze haardvuren. Bij zomerse temperaturen kan je verpozen op ons terras.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Potentieel, mooie ligging, aan het Muziekbos. Maar...eenmaal aan tafel lange wachttijden, verkeerde bestellingen, gerechten op de kaart uitverkocht, koude pasta en zeer vieze toiletten. Na lang wachten op de rekening en nog eens vragen gaf de ober aan dat hij ook dat vergeten was. Jammer...

28 juni 2020 beoordeeld

Slechte service (brutale en onbeleefde serveerster+lange wachttijden), eten ondermaats en vieze toiletten...

26 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tafels niet afgekuisd en in totaal meer dan 3 uur erover gedaan om een tapasplank en daarna een dagschotel te eten. We waren nochtans maar met 3 en het restaurant was quasi leeg en terras niet eens halfvol. Toiletten waren ook allesbehalve proper. Zeker geen aanrader

21 juni 2020 beoordeeld

Mama werd 88. Laten die dame zo'n 15 trappen naar beneden én naar boven gaan voor een toiletbezoek, terwijl er op de gelijkvloerse verdieping wel degelijk een toilet is. Dranken kwamen vrij snel, het eten was een ander paar mouwen. Meer dan een uur gewacht op de hapjes, nog een half uur voor voorgerecht. We hadden gereserveerd om 19 uur en we hebben onze - lamentabele - maaltijd gekregen rond 21.15u ....Borden niet mooi verzorgd en eten ronduit NIET goed.....Rekening 171 euro...NOOIT MEER! Laat u niet verleiden door de mooie locatie. Slechtste ervaring ooit.....

14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier geweest, was toch wat ontgoochelend. Mooie ligging, dat wel maar verder niks. Blind personeel, verkeerde bestellingen, vuile plakkerige tafel, vuil toilet wat niet ok is in corona- tijden. We zagen klanten weggaan omdat ze niet bediend werden. Jammer.

Reizigers die Bistro Boekzitting bekeken, bekeken ook

Frasnes-Lez-Anvaing, Hainaut Province

In Bistro Boekzitting geweest? Deel je ervaringen!