Char9070
Temse, Oost-Vlaanderen

Een oprechte aanrader!

5,0 van 5 bollen7 dec 2020 beoordeeld
Een super attente gastvrouw, een verzorgd ontbijt, een zeer stijlvolle kamer en in zijn geheel zeer rustig. Maar naast al dat moois is vooral het goede bed/de degelijke boxspring ons bijgebleven. Wij hebben heerlijk geslapen.

Fiertelmeers is volgens ons een absolute aanrader voor een weekendje weg. Niks zot of ongewoon, maar vooral heel kwalitatief en comfortabel.
Datum van verblijf: december 2020
Kamertip: Een goede haardroger is aanwezig, het is dus niet nodig om die mee te nemen :)
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
        • eDreams
        1.1 km van Fiertelmeers Boutique B&B & Wellness
        Meer hotels in Ronse bekijken
        Beoordeeld op 30 november 2020

zeer ruime kamers, excentrieke en mooie keuzes qua inrichting, zeer vriendelijke ontvangst en de maaltijd heeft erg gesmaakt ! een aanrader voor wie op zoek is naar rust en stilte temidden het groen van de vlaamse ardennen.

Datum van verblijf: november 2020
        • Reistype: Reisde voor zaken
        Beoordeeld op 22 november 2020

een buitengewoon mooi huis dat heel stijlvol gerenoveerd is. de kamers zijn heel mooi en ook de eetzaal en receptie zijn mooi. De gastheer en gastvrouw zorgen dat je je thuis voelt en de service is buitengewoon, en zorgen dat je je ook in Coronatijden helemaal op je gemak voelt. De wellness die je erbij kunt boeken is zeker na een lange dag fietsen t geld waard!

Datum van verblijf: november 2020
        Beoordeeld op 2 november 2020

Een zeer verzorgde kamer met badkamer, vriendelijke ontvangst, en de mogelijkheid om in deze tijden ook ter plaatse te eten 's avonds (rekening houdend met de maatregelen). Menuutje was zeer lekker, maar wat prijzig voor wat het was. We kregen zeker wel genoeg! In het algemeen een weekendje dat zeker waar voor je geld was. Ontbijt was niet inbegrepen bij onze boeking dus moesten we bijbetalen, maar ook het ontbijt was zeer verzorgd. Niet te klagen. Wij komen zeker nog eens terug!!

Datum van verblijf: oktober 2020
        Vanessa Sallemeyn, Eigenaar van Fiertelmeers Boutique B&B & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2020

Beste Charlotte,

Bedankt dat u tijd nam om deze beoordeling te doen.
        Wij hebben een enorme waardering dat u genoot van het lekkere eten en ontbijt alsook het comfort van de kamer.
        Wat jammer dat u teleurgesteld was over de menu. We onderhandelen op dit moment over een samenwerking met een traiteur in de buurt, zodat we elke dag een betere selectie verse producten kunnen aanbieden, we kunnen dit eens aankaarten om de prijzen wat te drukken.

Groetjes

Yves en Vanessa
        Boutique b&b Fiertelmeers

Beoordeeld op 24 oktober 2020 via mobiele applicatie

Uitstekend!!!
        Vriendelijk onthaal,prachtige kamers met de nodige uitrusting.Gelegen in mooi stuk natuur.Ideaal voor wandelaars en fietsliefhebbers.Het geheel stijlvol ingericht.Fijne wellness.Lekker ontbijt dik in orde.Topverblijf.Tot de volgende keer zou ik zeggen.

Datum van verblijf: oktober 2020