• Restaurant
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
31 juli 2016 beoordeeld

Onlangs 4 dagen verbleven in 'De Schapenkop ' samen met ons zoontje van 2j.
Heel verzorgde kamers met alle benodigdheden voor de kinderen.
Een leuke en ruime speelruimte beneden met voor ieder wat wils ( speelgoed voor verschillende leeftijden/interesses en een ruime lees/tvhoek voor de volwassenen ).
Een grote tuin met ook hier weer een groot aanbod van speeltuigen ( volledig omheind dus de kinderen kunnen hier fijn rondlopen ) .
Lekker gegeten en een gevarieerd menu met aandacht voor allergieën.
( het eten wordt wel pas na 19u geserveerd )
En het toppunt van de dag is het voedermoment van de dieren waaraan onze zoon met heel veel enthousiasme deelnam.
Wij gaan zeker nog een keertje terug.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld

Heel fijne locatie, rustig en mooi gelegen.
Heel lekker eten: uitgebreid ontbijtbuffet, lekker avondeten (drie gangen), er werd zelfs rekening gehouden met allergieën (wel op voorhand te melden, want iedereen krijgt dezelfde menu).
Super leuk voor kinderen aangezien er veel boederijdieren zijn die de kinderen zelfs mogen helpen voederen. Bovendien is er veel speelgoed (zowel voor binnen als buiten, met als topper uiteraard de trampoline)

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
15 juni 2016 beoordeeld

We zijn er geweest met enkele bevriende gezinnen, allemaal met kleine kinderen. Hiervoor is het ideaal: grote kamers, grote leef- eetruimte, grote tuin... De kinderen konden helpen om de diertjes eten te geven. Het is niet meteen een gezellige, knusse b&b maar ideaal voor een weekendje onder vrienden met kids !

• Verbleef: november 2015, reisde met familie
12 juni 2016 beoordeeld

Dit moet zowat het meest kindvriendelijke hotel zijn dat we ooit bezochten.
Het hotel is niet al te groot maar is erg mooi en goed gerenoveerd. De kamers zijn enorm ruim en hebben alles wat je nodig hebt om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Van een luiertafel, luieremmer, box, grote speelhoek, tot kinderstoeltjes, magnetron etc.

Je hoeft als ouders niet je ganse huisvoorraad te verslepen om met je baby of kindjes hier te verblijven. De kamers zijn erg goed geïsoleerd wat maakt dat je niet de huilende baby van naast je hoort of je niet moet letten dat je wat te vroeg wakker bent. ;)

Daarnaast zijn er naast de grote ruime buiten, tal van diertjes die je mee mag voederen. Paria Daiza is op een 30 minuutjes rijden met de wagen.

Het ontbijt is uitgebreid en het avondeten is een aanrader.

Het is bovendien leuk dat het hotel wat steunt op fairtrade. Producten zijn van de wereldwinkel en er wordt gelet op het afvalverbruik.

Kortom.. een erg leuk hotel om te verblijven. Wij komen zeker terug!

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
12 mei 2016 beoordeeld

Goed concept, ideaal met kleinere kinderen, mooie omgeving voor wandelaars en fietsers. Vriendelijke uitbaters. Zeer verzorgde en ruime kamers. Naast vakantieperiodes ook geschikt voor handelsreiziger's.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie